שיווק ופרסום

קורל סימנוביץ' נחתה לביקור, מה עשתה בישראל?

הדוגמנית קורל סימנוביץ' הגיעה לישראל ובין היתר השתתפה בהשקת הסניף החדש של רשת אפריל, בו הושקעו מיליוני שקלים
מערכת ice | 
קורל סימנוביץ בפתיחת הסניף (צילום רפי דלויה)
הדוגמנית הבינלאומית קורל סימנוביץ' נחתה השבוע לביקור מולדת קצר בארץ. הביקור מתקיים לראשונה מאז לידת בנה דילן לפני כחודשיים. כחלק מהביקור הובילה סימנוביץ' את אירוע ההשקה של סניף רשת אפריל בדיזנגוף סנטר שהתקיים אתמול (שני) בבוקר.
קורל, הפרזנטורית של רשת אפריל זו השנה הרביעית, הגיעה לארץ עם שני ילדיה, דילן בן החודש וחצי וקאיה בת השנתיים. וכמו שהורים רבים מכירים, טיסה עם שני תינוקות קטנים היא לא עניין פשוט. גם סימנוביץ' למדה את זה על בשרה כשכמעט ופספסה את הטיסה עקב מחלה שתפסה את הבת הקטנה שלה, קאיה. קורל כאמור הגיעה מספרד, שם היא מתגוררת יחד עם בעלה, הכדורגלן סרג'יו רוברטו.
הסניף המחודש של אפריל, שהוקם בהשקעה של 1.5 מיליון שקל, משתרע על 70 מ"ר. סניף זה מצטרף לשני סניפים נוספים של אפריל בתל-אביב, בקניון גינדי TLV ובקניון רמת-אביב. רשת אפריל הוקמה בשנת 1994 כרשת המציעה למגוון לקוחותיה מותגי בישום, טיפוח ,איפור ואקססורייז מהמובילים בעולם תחת קורת גג אחת ובשנת 2004 נרכשה על-ידי קבוצת בוגרט הצרפתית.

קורל סימנוביץ' בהשקת הסניף החדש (צילום רפי דלויה)
הרשת משווקת למעלה מ-150 מותגים בעשרות הסניפים ברחבי הארץ ובאתר ה-e-commerce שלה. אפריל היא גם היבואנית הבלעדית של מותגי יוקרה כמו הרמס, סטנדל, פיובר, קארבן בוגרט ועוד. בבעלות הרשת ליין מוצרי טיפוח וביוטי מבית מותג הבית APRIL , המיוצר במעבדות החברה בצרפת, וכן התמחות בקטגוריית מותגי הבוטיק המובילים בעולם כדוגמת פארפם דה מארלי, איניטיו, BDK, Pana Dora ועוד.
"אנחנו שמחים להודיע על התרחבות ופתיחה של סניפים חדשים. תל-אביב היא המרכז הכלכלי של המדינה ולכן החלטנו לחדש את הסניף הראשון של הרשת שהוקם לפני 28 שנים בלב ליבו של המטרופולין העסקי של ישראל, דיזנגוף סנטר. הצרכנים בארץ מעריכים מותגים אקסקלוסיביים כמו אלה שנמצאים בפורטפוליו בשמי הבוטיק שלנו לצד מותגי הטיפוח והאיפור הבלעדיים שלנו. במקביל, אנחנו ממשיכים להשקיע בפיתוח פלטפורמת האונליין שלנו שצומחת בשנים האחרונות אבל מעדיפים תמיד להציע ללקוחות שלנו חווית קנייה ייחודית בסניפים", מסבירה מירב אליהו, סמנכ"לית השיווק והסחר של רשת אפריל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה