שיווק ופרסום

יינות ביתן במינוי מפתיע: זה סמנכ"ל השיווק החדש בקבוצה

אלקטרה הודיעה הבוקר (ראשון) כי יינות ביתן בע"מ, חברה הבת אשר בשליטתה, התקשרה במזכר הבנות עם קבוצת קארפור הצרפתית שהייתה בבעלותו של המיליארדר ברנאר ארנו, בזמן הזה, ביינותת ביתן מינו סמנכ"ל שיווק חדש
מערכת ice | 
סניף יינות ביתן (צילום יחצ)
ברקע הדיווחים על מכירת ההחברה לענקית המסחר הצרפתית, לקבוצת יינות ביתן נוסף מינוי לסמנכ"ל השיווק של הקבוצה עם כניסתו של שחר אורן לתפקיד. במסגרת תפקידו יהיה אחראי אורן על התווייה ויישום האסטרטגיה השיווקית, התקשורת השיווקית, מועדוני הלקוחות, תווי הקנייה ופעילות האונליין והדיגיטל של כלל הקבוצה. 
שחר אורן מגיע מקבוצת דור אלון בה מילא מגוון תפקידים כשבתפקידו האחרון שימש אורן כסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של הקבוצה. בין המהלכים שהוביל עבור דור אלון בבניית הפורמט הקמעונאי נמנים מיני סופר אלונית עשיצא לאחרונה עם הקמפיין בהשתתפות הדמות של ראמזי מקופה ראשית ועבור המותג am:pm עם קמפיינים בועטים כגון קמפיין הסופגניות בחנוכה, קמפיין גיוס העובדים ועוד.
עמית זאב, מנכ"ל קבוצת יינות ביתן : "אני שמח על הצטרפותו של שחר להנהלת יינות ביתן. אני סמוך ובטוח כי בזכות ניסיונו רב השנים עם עולם השיווק, הוא יוביל פריצות דרך ויסייע לנו להוביל את החברה למחוזות חדשים".
שחר אורן, סמנכ"ל שיווק יינות ביתן: "אני גאה להצטרף להנהלת קבוצת הקמעונאות המתחדשת והמתחזקת בישראל ולהוביל את האסטרטגיה השיווקית של הקבוצה, שמח להצטרף למסע ומודה להנהלה על האמון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה