שיווק ופרסום
אחרי קמפיין 'הדוד ראמזי': הבכיר בדור אלון פורש מתפקידו
לאחר פרסום נתוני האהדה המרשימים לקמפיין "הדוד רמזי" למיני סופר אלונית של דור אלון, הודיע שחר אורן, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של הקבוצה, על כוונתו לפרוש מתפקידו
יצויין כי ב-ארבע השנים האחרונות זכו אורן וצוותו שלוש פעמים בתואר "איש השיווק של החודש" של איגוד השיווק הישראלי על הצטיינות בבניית המותגים am:pm , אלונית ומיני סופר אלונית, כאשר הקמפיין האחרון שמשודר בימים אלה (הדוד "ראמזי" מ"קופה ראשית" חוגג לאחיינו יומולדת במיני סופר אלונית), כובש את המקום הראשון בדירוג הפרסומות האהובות, עם שיעור אהדה חסר תקדים של למעלה מ-33%.
יו"ר דור אלון, ישראל יניב ומנכ"ל הקבוצה, עודד גולן, הודו לשחר אורן על פועלו במהלך שני העשורים שלו בחברה ועל תרומתו להצלחת העשייה השיווקית והפרסומית של דור אלון כפי שבאו לידי ביטוי על המרקע, ברשתות החברתיות ועל גבי שילוט החוצות, וכמובן גם בתוצאות העסקיות.
עוד ב-
באגרת לעובדי הקבוצה הודה שחר אורן לעובדי החברה ומנהליה ולצוותי השיווק של המותגים השונים בפרט על העבודה המסורה והיצירתית. "במשך תקופת כוהנתי בחברה הייתה לי דור אלון בית חם ועובדיה ומנהליה – משפחה. לכן זו החלטה מורכבת ומרגשת עבורי אבל החלטתי לפנות לאתגרים חדשים, לכבוש פסגות נוספות" כתב שחר אורן.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.ממש אהבתי את הפרסומתנ.פ. 01/2022/26הגב לתגובה זו0 0בהצלחה בהמשךסגור
-
1.איש חכם עוזב בשיאאסתי 01/2022/24הגב לתגובה זו0 0שיהיה בהצלחהסגור