שיווק ופרסום
דון לני גבאי מככבת: כך נראית הורות צעירה
שרוטונים וסופר-פארם בשיתוף פעולה חדש. חברת התוכן יצרה סדרת רשת חדשה על חווית ההורות הצעירה כחלק מקמפיין לקידום המותג "לייף בייביז"
חברת התוכן שרוטנים יצרה סדרת רשת עבור סופר-פארם שמנסה להתמודד עם האתגרים המורכבים של הורים צעירים. מאז עלייתה לרשת זכתה "עוד אחת" בהשתתפות השחקנית דון לני גבאי ליותר מ-150 אלף צפיות.
ימים אלה עלתה לראשונה לאוויר "עוד אחת בדרך" – סדרת רשת קומית חדשה שהופקה עבור "לייף בייביז", המותג הפרטי של סופר-פארם. מי שעומד מאחורי הפקת הסדרה היא חברת התוכן הישראלית "שרוטונים". את הסדרה יצר אליאור אמסלם, בהשתתפות השחקנית דון לני גבאי והיא בת שלושה פרקים באורך של כשלוש דקות לכל פרק.
"עוד אחת בדרך" מסתכלת על סיטואציות שונות מחוויית ההורות בצורה הומוריסטית ויוצרת הזדהות בקרב הורים צעירים, החל מהדינימיקה בין הסבתות שמגיעות לעזור להורים עם הנכדים, האתגרים שסביב ההנקה, וגם - איך יוצאים לדייט רומנטי אחרי שהופכים להורים. מאז עלייתה לרשת זכתה "עוד אחת בדרך" ליותר מ-150 אלף צפיות, ולמאות תגובות, שיתופים ותיוגים במדיות השונות.
לייף בייביז הוא המותג הפרטי של סופר-פארם בתחום מוצרי תינוקות, אשר יחד עם שאר מוצרי המותג הפרטי של סופר-פארם מהווה קרוב לחמישית מהמכירות ברשת ותחתיו נמכרים מוצצים, בקבוקים, מגבונים, חיתולים, חטיפים, צעצועי התפתחות ועוד.
שחר בר דוד מנכ"ל שרוטונים: "גאים מאד בסדרה שיצרנו עבור החברים מסופר-פארם. קיבלנו חופש יצירתי שהוביל לסדרת רשת משעשעת שמצליחה להעביר גם את המסרים הפרסומיים בקריצה וחיוך. אחרי מספר שנים טובות שלא הייתה פה סדרת רשת אנו שמחים מאד להשיק אותה, והשמועות אומרות ש'עוד אחת בדרך'".
עוד ב-
רונה ליכטן אוחיון, מנהלת התקשורת השיווקית של סופר-פארם: "זהו שיתוף הפעולה השני של סופר-פארם עם חברת התוכן שרוטונים. אנו שמחים להמשיך לתת ערך מוסף ללקוחות המותג הפרטי לייף שנותן אלטרנטיבה משתלמת להורים בישראל".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה