שיווק ופרסום
אורי צרור עם תקציב יח"צ חדש: זו הרשת שמצטרפת
היחצ"ן הצעיר במדינה ואחד מ-40 הצעירים המשפיעים של ice עם תקציב יח"צ חדש של רשת סושי מהגדולות בישראל. זו החברה שמצטרפת למשרד
רשת הסושי "אושי אושי" בחרה במשרדו של אורי צרור, איש יחסי הציבור הצעיר בישראל לטפל ביח"צ של הרשת המונה כ-30 סניפים בפריסה ארצית.
משרדו של אורי צרור שציין לאחרונה יום הולדת 17 באירוע מתוקשר ואף נבחר לרשימת 40 הצעירים המבטיחים בישראל של אתר ice. מטפל במגוון רשתות, מותגים וטאלנטים בתחומים שונים כגון צרכנות, אופנה, קולינריה, ביוטי, תרבות ועוד.
בין הלקוחות נמנים רשת פיתה בסטה, חברת צור עולם של יין ומותגיה, מותגי האיפור והטיפוח עדה לזורגן וגל גונן, מעצבת האופנה ASIA, מיסטר דונאטס, מותגי האופנה הבינלאומיים GUESS ו-DKNY, ארגון וראייטי ישראל, השחקנית בר מיניאלי, מאור אדרי, הראל מויאל, אלקנה מרציאנו ועוד.
עוד ב-
רשת אושי אושי הוקמה בשנת 2009 היא רשת סושיות בעלת כמה סניפים ברחבי הארץ. הרשת פנתה לשני שליסמן מנכ״לית משרד הפרסום ״בולדוזר״ וכעת מחזקת את הפעילות ומצרפת לשורותיה את צרור בתחום היח״צ. אורי צרור מסר: "שמח על הבחירה בי ובמשרדי ואין לי ספק שנעשה חיל יחד." שני שליסמן הוסיפה: ״מברכת על שיתוף הפעולה עם אורי, בטוחה כי יחד נגיע עוד יותר רחוק״
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.שאלתימישהו 02/2022/16הגב לתגובה זו0 0את הביצה והיא אמרה שזה לא מעניין אותהסגור