שיווק ופרסום

אחרי סערת נועה קירל: מרגי נפרד מקסטרו

כוכב הפופ המצליח שעלה לכותרות לאחרונה דווקא בגלל קמפיין של האקסית עוזב את מותג האופנה ששימש כפרזנטור שלו בשנתיים האחרונות, האם לסערה האחרונה יש קשר לכך?
מערכת ice |  2
יהונתן מרגי בקמפיין קסטרו (צילום דודי חסון)
רק לפני שבועיים כוכב הפופ הצעיר והמצליח יהונתן מרגי לקח חלק בצילומי קמפיין של מותג האופנה, כשברקע, בדיוק פורסם הקמפיין החדש של יס בכיכובם של נועה קירל, האקסית ולונאי, הזמר הלטיני שמוכר בארץ כ"כפיל של מרגי". העניין שעורר סערה גרר צעד מפתיע מצידו של מרגי שהחליט לא לקבל ראיונות כמו שמקובל בהפקות אופנה.
כעת, מתברר שמרגי עומד לקראת פרידה מהמותג ולא ימשיך לשמש כפרזנטור, אחרי שחוזה הליהוק שלו למותג נגמר ושני הצדדים לא מעוניינים להמשיך בו, למרות העובדה שמרגי אמור להיות פרזנטור קמע. 
כנראה שההחלטה לא להתראיין חזרה על עצמה בעבר ומהווה חלק מהסיבות שבקסטרו לא כך כך מעוניינים להמשיך את החוזה עם הפרזנטור. נזכיר גם כי בתקופה הראשונה של החוזה בין הצדדים הוגשה תביעה נגד קסטרו על ידי הזמר הצעיר בגלל עיכוב בתשלום השכר שלו על קמפיין שהשתתף בו. העניין נשאר מאחור והחוזה המשיך כסדרו בין הצדדים, אך כאמור כעת הוא מגיע לסיומו בלי אופציה להארכה.
 
מטעם קסטרו נמסר בתגובה על העניין כי, "בית האופנה קסטרו מחדש ומרענן את נבחרת הפרזנטורים שלו לאורך השנים בהתאם למטרות השיווקיות העומדות בפני המותג. ההסכם עם מרגי מסתיים בסוף החודש. מעבר לכך איננו דנים בתקשורת ביחס להסכמים שלנו עם פרזנטורים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קסטרו מותג כושל (ל"ת)
    מרגי 01/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    מרגיש לי ניהול כושל של מרגי. (ל"ת)
    גולן 12/2021/08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור