שיווק ופרסום
פרסומת השבוע: הסערה של נועה קירל ומרגי השני
סערת הקמפיין החדש של נועה קירל ולונאי, הכפיל של מרגי לא פסחה על איש השבוע, תפסנו את משרד הפרסום אדלר חומסקי לספר על המהלך הנועז שעשה יח"צ לעצמו
הטסות חשאיות, מיליוני שקלים, שחזור של סטים שלמים מסדות מובילות ובדיחה אחת שאולי יצאה משליטה, yes עלתה בסוף השבוע בקמפיין שעורר סערה שלמה בתעשיית הבידור בכיכובה של נועה קירל ובקריצה ברורה לפרידה המתוקשרת מהאקס מרגי, באמצעות הכפיל הלטיני שלו.
הקמפיין בכלל נועד לשירות חדש בסטרימינג שלה, "yes+ myTV", ממשק המאפשר לכל אחד בבית ליהנות מפרופיל אישי הכולל את התכנים האהובים בכל מקום ובכל זמן, בדומה לפרופילים שמאפשרים שירותי הצפיה של נטפליקס. אבל הסערה שהוא עורר היתה הרבה מעבר למוצר חדש. תפסנו את משרד הפרסום להצצה מאחורי הקלעים של המהלך.
דבר הצוות במשרד
כדי להשיק את יס פלוס מיי טי וי הממשק החדש והמתקדם של יס, בחרנו לחבר את נועה לכוכב הלטיני הלוהט, לונאי, השותף להצלחה הבינלאומית שלה. הם מפלרטטים זה עם זה, אבל מגלים שהם לא שותפים לטעם בצפייה בטלוויזיה. אנחנו עוברים איתם יחד בין הסדרות השונות ומציגים את המגוון הרחב של התכנים של יס. עד שמגיעים לפתרון המושלם בממשק יס המאפשר פתיחה של פרופילים אישיים, כך שכל אחד מבני הבית יכול לצפות בתכנים המותאמים לטעמו.
סיפור מבניית הקמפיין
לצורך השילוב של נועה ולונאי בתוך סצנות הסדרות המקוריות של יס, הוקמו 4 סטים שונים, כשבכל סט נבנתה תפאורה ברוח הסדרה, והובאו ניצבים לבושים בתלבושות האופייניות לסדרות. את סצנת פאודה, לדוגמא, צילמנו בשטח פתוח בדרום תל אביב, שבו הותקנו דוכנים צבעוניים ובאסטות בסגנון שוק בשטחים, מכונת עשן הוסיפה עשן לאווירה, וכמובן התלבושות האותנטיות של פאודה, כולל החיג'אב והאקדח עשו את העבודה.
האתגר הכי גדול בפרויקט
להתחמק מהפפארצי
משפט קאלט על הסט
"רק אתה ואני קצת בז'אנר אחר"
מה הדבר שזרם הכי בקלות
הכימיה בין נועה ולונאי
קרדיטים:
עוד ב-
במאי : רני כרמלי
צלם: טובי הופשטיין
עורך: שי אפלברג
הפקה: מולה
מוסיקה: תומר בירן
בית פוסט - ברודקאסט
קופירייטרית: יעל קורן
ארט: גורג'ס- אילת אראל, אילון עמרם
מנהלת לקוחות: טל וייסבוך
סופרוויזרית: גל יניב
תקציבאית: עדי שוורץ
סמנכ"ל קריאייטיב: מיכאל קוטקס
משנה למנכ"ל: טל ריבן
משרד פרסום: אדלר חומסקי
לקוח: יס
צלם: טובי הופשטיין
עורך: שי אפלברג
הפקה: מולה
מוסיקה: תומר בירן
בית פוסט - ברודקאסט
קופירייטרית: יעל קורן
ארט: גורג'ס- אילת אראל, אילון עמרם
מנהלת לקוחות: טל וייסבוך
סופרוויזרית: גל יניב
תקציבאית: עדי שוורץ
סמנכ"ל קריאייטיב: מיכאל קוטקס
משנה למנכ"ל: טל ריבן
משרד פרסום: אדלר חומסקי
לקוח: יס
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.כלבה דבה (ל"ת)דניאל 12/2021/07הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.תגובה לכתבהאלה 12/2021/04הגב לתגובה זו0 0הכתבה היתה מרתקת לדעתיסגור