שיווק ופרסום

סאני תקשורת בפרסומת ראשונה, כמה השקיעה על הקמפיין?

החברה מקבוצת לפידות קפיטל, יוצאת בקמפיין טלוויזיוני ראשון לרשת סמסונג, תחת ניהולו של המנכ"ל החדש של החברה, אלי לביא. עלות הקמפיין שיוביל משרד הפרסום 'שמעוני פינקלשטיין' יעמוד על כ-200 אלף דולר
כפיר אדר |  1
סמסונג גלקסי (צילום שאטרסטוק)
חברת סאני תקשורת, מקבוצת לפידות קפיטל, יוצאת בקמפיין טלוויזיוני ראשון לרשת סמסונג, תחת ניהולו של המנכ"ל החדש של החברה, אלי לביא. הקמפיין צפוי לעלות למרקע כבר מחר (חמישי) בערב.
עלות הקמפיין, בניהולו של משרד הפרסום "שמעוני פינקלשטיין", עומדת על כ- 200 אלף דולר. הקמפיין יתמקד במבצע טרייד-אין משתלם במיוחד על הטלפונים המתקפלים החדשים של החברה - Galaxy Z Flip3 5G, Galaxy Fold 3 5G התומכים ברשת דור 5 בהחזרת מכשירי סמסונג מדגמים קודמים. הנהנים מהמבצע, שתקף עד סוף חודש אוקטובר הקרוב, יקבלו גם מארז השקה מפנק.
רשת סאני תקשורת, היבואנית הרשמית של מוצרי סמסונג בישראל, פועלת בארץ משנת 1998. פרישת סניפי החברה, תחת שם המותג Samsung, הולכת ומתרחבת בשנים האחרונות, כאשר רק בשנת 2021, ועל אף משבר הקורונה, פרישת הסניפים של החברה צפויה לגדול בלא פחות מ-9 סניפים.  
מנכ"ל סאני תקשורת, אלי לביא, מסר: "מוצרי המובייל של סמסונג הם האהובים והנפוצים ביותר בקרב הצרכן הישראלי. טלפון נייד של סמסונג אפשר לקנות בהרבה רשתות בארץ, אך רק תחת אחריות של סאני תקשורת, היבואנית הרשמית, אפשר לקבל שירות ואחריות מוצר של סמסונג העולמית. כשקונים ברשת חנויות סמסונג, נהנים משירות ומומחיות במוצרי סמסונג ובחוויית קנייה בסטנדרט בינלאומי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דינמיקה אכלה אותם ברמת השירות והמחיר
    סמסונגאי 10/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עברתי מזמן לדינמיקה
    סגור