שיווק ופרסום

רני רהב: "עם ישראל רק רוצה לצחוק בטירוף"

היחצ"ן הרים לסרט של שלישיית מה קשור, "לשחרר את שולי" ויצא בשרשור בטוויטר עם שלל פרגונים בו הוא חשף מה אמר להם? והתייחס גם לסוד ההצלחה: "לצחוק, לצחוק ולצחוק"
מערכת ice |  5
רני רהב (צילום ויקיפדיה)
איש יחסי הציבור, רן (רני) רהב יצא היום (בשני) בשורה של פרגונים לשלישיית מה קשור על הסרט שלהם "לשחרר את שולי" שבשבוע האחרון רשם את אחד ההישגים הגדולים במימדים של קולנוע ישראלי, למעלה ממיליון צפיות. לפי רהב, סיפור ההצלחה הוא הרצון של עם ישראל לצחוק.
רהב כתב בשרשור בדף הטוויטר שלו:  "כשצפינו בסרט לראשונה בפרמיירה כתבתי את הפוסט הזה למטה. אני ממש לא מתפלא שמיליון ישראלים ראו אותו. לדעתי עוד יראו ויראו. זה סרט שעושה לך שמח בלב ובנשמה. אין מה לעשות, שלושת חברי 'מה קשור' הם ענקיים מהחיים עצמם. תמשיכו להצליח ולשמח את עם ישראל".
רהב חשף כי שוחח עם חברי מה קשור: "אמרתי לחברי מה קשור שזה הולך להיות פצצה של רייטינג כפי שלא הייתה בישראל במשך שנים. עם ישראל מחפש קצת לצחוק בטירוף, ואכן כל שנייה בסרט מכניסה אותך להיסטריית צחוק, ובמיוחד בימים כאלה שעוברים על העולם, אתה מבקש רק לצחוק, לצחוק ולצחוק".
לבסוף סיכם: "הסרט הזה בהחלט עושה את העבודה. זה מזכיר לי שבדור שלי היה סרט בקולנוע פריז בתל אביב שהוקרן במשך שבועות על גבי שבועות - מופע הקולנוע של רוקי....תבורכו על כך שהבאתם שמחה לעם ישראל".
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    עלוב
    שלום 09/2021/30
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כבר שנים שרני רהב עושה צחוק מכולם ומצליח
    סגור
  • 3.
    קראתי ביקורות מזעזעות
    מרקו מאור 09/2021/29
    הגב לתגובה זו
    15 0
    בוואלה נכתב "הקולנוע הישראלי היה צריך להיט. חבל שהוא קיבל דווקא את הלהיט הזה". בהארץ נכתב "לשחרר את שולי" הוא לא רק וולגרי, מטופש, גזעני ומיזוגני, הוא גם סרט ללא תודעה עצמית, מנותק מעצמו ותלוש מכל הוויה אנושית תקפה". בקיצור... שלום ולא להתראות. חפשו פראיירים אחרים.
    סגור
  • 2.
    סרט דפוק ולא מצחיק. רוצים לצחוק אבל מעצבן שכנראה רוב
    אילוז 09/2021/29
    הגב לתגובה זו
    27 6
    רוב העם נהיה דפ"ר
    סגור
  • כל הכבוד מה קשור שיחקתם אותה
    שמע אילוז 09/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 7
    פשוט אתה נהיית ממורמר מרוב שאף אחד לא מקשיב לך.לא סתם יש מיליון צופים סרט ענקק 4 פעמים הלכתי אליו.סחתיין מה קשור מקווים להמשך! תעשה טובה,שמור את זה לעצמך
    סגור
  • 1.
    "יודעים מה מצחיק אותי? ריטיינר מנופח חסר הצדקה"
    דני להב 09/2021/27
    הגב לתגובה זו
    14 1
    בכל פעם שהאהבלים חותמים על הצ'ק אני מתפקע מצחוק.
    סגור