שיווק ופרסום

סלופארק בקמפיין חדש עם כוכב הרשת דניאל קורן

סלופארק בחרה במשרד הפרסום יהושע TBWA והשיקה קמפיין חדש עם יוצר התוכן וכוכב הרשת דניאל קורן. הקמפיין עלה בפריסה ארצית בטלוויזיה, דיגיטל ושלטי חוצות. CRO בסלופארק:" באים להעלות את המודעות לנושא לא מדובר"
מערכת ice | 
כוב הרשת, דניאל קורן (צילום יח"צ סלופארק)
סלופארק, אפליקציית תשלום חניה מהנייד בכחול לבן וחניונים בכל הארץ השיקה קמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום יהושע. אשר מסביר שתפקיד המותג להיות פותר הבעיות של עולם החניה.
לטובת הקמפיין גייסו בסלופארק את דניאל קורן, יוצר תוכן מקורי שחזר לישראל אחרי 15 שנים בניו יורק שם פעל לצד יוצרים בולטים כמו וניה היימן, רועי כפרי ועוד. יצירותיו זוכות למאות אלפי צפיות ביוטיוב וברשתות. קורן יככב בקרוב  בסדרה חדשה שתעלה בקרוב בכאן 11.
לפני מס' חודשים נבחר משרד הפרסום יהושע TBWA לספק שירותי אסטרטגיה, קריאייטיב, סטודיו, ומדיה לחברת סלופארק ואחראי על ניהול הקמפיינים והתדמית של החברה. הקמפיין עלה בפריסה ארצית בטלוויזיה, דיגיטל ושלטי חוצות ועל פי בדיקה של מערכת ice הוא מוערך במיליוני שקלים.
קארן שיף, CRO בסלופארק אמרה: "ברגע שהציעו לנו את דניאל קורן הבחירה בו הייתה לנו טבעית. הוא כשרוני, יצירתי, יוצר וצעיר, והוא התאמה מושלמת לערכי המותג של סלופארק. אנו שמחים על הבחירה בו. סלופארק נותנת מענה לכל הכאבים של הנהג בהקשר של החניה, וכאן מתחילים לבנות את הסיפור של המותג עם הכאבים הבסיסיים - הגנה בחניה. נושא החניה לא מספיק מדובר ולא נמצא ב'טופ אוף מיינד' שלנו. אנו באים להעלות את המודעות לנושא לא מדובר, אבל עם זאת כאוב ומעיק, וכמובן, לספק לו פתרונות לשיפור חוויית החניה ולהפוך אותה באמת לנון אישיו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה