שיווק ופרסום

אשת השיווק של החודש: עדי קוהלי מטבעול

למה טבעול יצאה דווקא עכשיו באסטרטגיה שיווקית חדשה, והאם המילה החדשה בעברית "טבעולי" תכנס ללקיסקון הישראלי? עדי קוהלי - מנהלת פעילות טבעול בישראל, עם הקמפיין החדיש והמיוחד והיא אשת השיווק של חודש אוגוסט של ice
יהודה לוינגר | 
עדי קוהלי (צילום יחצ, ויקיפדיה/ דוד שי, מתוך אתר טבעול)
הקמפיין החדש של טבעול, בהובלת הפרזנטורית משי קליינשטיין, עלה תחת המסר "כולנו טבעולים" - ומעבר לסלוגן הושקה גם מילה חדשה בשפה העברית: "טבעולי". בחברת המזון בחרו בראובני פרידן ליצירת הפרסומת הקליטה, המעניינת שלקחה את המותג צעד אחד קדימה.
מי שאחראית על המהלך היא עדי קוהלי, מנהלת פעילות טבעול בישראל, שהביאה את המוצר לקהל הרחב, עם בחירת פרזנטורית מדוייקת והימור לשוני לא פשוט. האם "טבעולי" ייכנס ללקסיקון הישראלי?
מי את עדי קוהלי? 
אני עדי, בת 43, מתגוררת בחולון. בת הזוג של יהונתן, ואמא לאלדר (14), הראל (12) וליאור (6). למדתי תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול ותואר שני מנהל עסקים עם התמחות בניהול טכנולוגיה.
אני מנהלת הפעילות של טבעול בישראל ב-3 השנים האחרונות. לקבוצת אסם-נסטלה הצטרפתי לפני כ-8 שנים, לאחר שנים רבות בייעוץ עסקי ובתפקידי הקודם הייתי מנהלת האסטרטגיה ופיתוח עסקי של הקבוצה.
מה הוביל אותך לעולם השיווק?
התחלתי את דרכי כמהנדסת תעשייה וניהול ולעולם השיווק הגעתי במקרה אחרי שנים בייעוץ עסקי. פיתוח עסקי היה תמיד חלק מהעולם השיווקי, הבנה של צורך, של מגמות צרכניות, של התפתחות טכנולוגית שמתחברים לכדי פתרון ופוטנציאל עסקי. בעולם המזון, שיווק הוא חלק מהותי מניהול העסק והוא הגורם המחבר בין רכיבי השרשרת.
מה הוביל למיתוג מחדש של טבעול דווקא עכשיו? מאיפה הגיע הרעיון למתג את עצמכם כמונח חדש בשפה העברית?
לפני שנים רבות מייסדי טבעול הבינו שככל שאנשים יאכלו יותר מזון מן הצומח, כך העולם יהיה יותר טוב. הם השיקו מותג ועסק שבמידה מסוימת הקדים את זמנו אך אין ספק שהשאירו בידינו גם נכס מדהים שהפך להיות שם גנרי לקטגוריה. במסגרת התהליך האסטרטגי יחד עם שותפינו מ"ראובני פרידן" הבנו, שבעצם כולנו טבעולים.
המילה "טבעולי" מתארת נאמנה את הקהלים הרחבים המאמצים היום עקרונות של תזונה ירוקה ובריאה יותר ללא צורך בהגדרה עצמית של צמחונים, טבעונים או מפחיתי בשר. האסטרטגיה השיווקית החדשה מחוברת למגמות העדכניות ביותר בעולם הקולינרי ומטרתה לפנות לקהלים נוספים ולחבר את טבעול לדור הצעיר ולהרגלי התזונה החדשים: הפחתת בשר ומעבר למוצרים מן הצומח.
הבחירה במשי קלינשטיין – רציתם לפנות לקהל הצעיר? יותר תל אביבי או לא בהכרח?
משי קליינשטיין משקפת נאמנה את ערכי המותג ומעבר להיותה שחקנית מדהימה, היה פה חיבור מצוין. המטרה של הקמפיין כולו הייתה להרחיב את קהלי היעד של המותג גם לקהל צעיר אבל לא רק, ולעודד תזונה מן הצומח.
תחליפי בשר זה טרנד חדש עולמי וישראלי, יש הרבה חברות שמשקיעות בזה הרבה משאבים וכספים, טבעול נכנסת לשוק הזה מחדש בכול הכוח? האם הציבור הישראלי נאמן למותג?
גם טבעול ויחד עם נסטלה משקיעים משאבים גדולים בפיתוח פורטפוליו המוצרים ואנחנו נהנים מהצלחה גדולה של השקות החדשנות שלנו. טבעול היה ונשאר המותג המוביל בתחום תחליפי הבשר ומזון מן הצומח תוך הרחבה של מגוון המוצרים והצעות הערך המתאימות לטעמים, לצרכים ולסגנון החיים של מגוון ה"טבעוליים".
מהו מנהל שיווק טוב ומקצועי בעיניך?
כזה שקשוב, לצרכנים, לשוק, לארגון ולצוות ולא מפחד לשנות, להתאים ולאמץ גישות שונות.
איזה טיפ היית נותנת למנהל שיווק בתחילת דרכו?
ללמוד, להתעניין, להתרחב לכמה שיותר תחומי עניין, סקטורים, צורות עבודה. לא לסגור את עצמך בעולם אחד וצר. תובנות, חדשנות יצירתיות נשענים בסוף על ידע רחב על יישום של תובנות מעולם אחד לעולם אחר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה