שיווק ופרסום

תקציב חדש למשרד 'דולפין פרסום ויחסי ציבור'

במשרד הוותיק ינהלו את מערך יחסי הציבור של עמותת 'דור איתן' לקידום מעמד הילד בישראל
כפיר אדר | 
ענת שור (צילום אילן בשור)
משרד היח"צ 'דולפין פרסום ויחסי ציבור' ינהלו את מערך היח"צ של עמותת 'דור איתן' הפועלת לקידום מעמד הילד בישראל. העמותה הוקמה לפני כשנתיים על ידי דניאל ביכלר, פעילה חברתית ואם לילד שעבר התעללות בגן הילדים, מתוך מטרה לשמור ולהגן על זכויותיהם של ילדי ישראל במסגרות החינוך לגיל הרך.
במסגרת זו, פועלת העמותה לחשיפת העדויות הכואבות והקשות מתוך גני הילדים, מסייעת ומלווה משפחות שנפגעו כתוצאה מאירועים קשים אלו ופועלת להעמקת המעורבות והמודעות הציבורית לצד יצירת שינוי בקרב מקבלי ההחלטות בכנסת ובממשלה בנושא כואב זה.
עמותת 'דור איתן' יזמה והובילה את מחאת ההורים הארצית והפגנת ההורים הגדולה בת"א ביוני 2019, קצת אחרי פרסום ההתעללות המזעזעת בגן הילדים של כרמל מעודה בראש העין, במהלכה יצאו להפגין למעלה מ-50 אלף הורים  במחאה על ההתעללויות הרבות הנחשפות במסגרות השונות לגיל הרך.
דניאל ביכלר, יו"ר עמותת 'דור איתן': "בכל יום מתגלים אירועי התעללות נוספים במסגרות לגיל הרך. חלקם לא זוכים להדים בכלי התקשורת אבל אני נחשפת בכל יום לעוד ועוד משפחות שבורות, שייאלצו להתמודד הן עם ילד שנפגע, הן עם הנזק הרגשי הקשה לכל בני הבית והן במערכה המשפטית הארוכה. זה מצב בלתי נסבל שאי אפשר להשלים איתו ואסור להישאר אדישים אליו. מטרת העמותה היא לדאוג לרצף חינוכי והתפתחותי החל מגיל לידה ועד גיל 6 ולמגר את מקרי ההתעללויות בחסרי ישע במסגרות לגיל הרך. אני מאמינה שמשרד היח"צ 'דולפין', שכבר ליווה בעבר את העמותה, יהווה מכפיל כוח לזעקתם של הורים וילדים ויסייע לנו להשיג את מטרותינו".
ענת שור, מנכ"לית 'דולפין' יחסי ציבור מסרה כי: "אנו שמחים וגאים לנהל את מערך יחסי הציבור של עמותת דור איתן ולקחת חלק במאבק החשוב והצודק שלה, למען ילדי ישראל כולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה