שיווק ופרסום
קיציס התבלבל ביציע? אל דאגה: פרסומת השבוע של ice
זה הסיפור על אייל קיציס הפרזנטור של כלל ביטוח שבמקום להדביק עליו חמסות ושום שלחו אותו בחולצה אדומה ליציע של מכבי. מאחורי הקלעים של "איחלו לו", בהפקת אדלר חומסקי & ורשבסקי
במרכז הפרסומת של השבוע לא עומד כוכב פופ או שיר שנכתב במיוחד, אבל קשה היה להתעלם ממנה השבוע. הקמפיין של אדלר חומסקי ל"כלל ביטוח" בכיכובו של אייל קיציס מתוחכם בדיוק במידה הנכונה, כזאת שכבר חשבנו שקמפיינים לא יכולים להתהדר בה. אז מה לוקח משרד פרסום שאומרים לו, "חמסה שום בצל", לקחת את הפרזנטור לאצטדיון?
דבר המשרד
קיבלנו מ'כלל' בריף על בריאות חמסה חמסה שום בצל. בריף די מבאס האמת, אבל לא באשמת 'כלל'. הם באמת נהדרים. פשוט זה נושא שתמיד עוסק בדברים מבאסים שמתרחשים במקומות מבאסים כמו קופת חולים, בתי חולים ועוד כל לוקיישנים שקשורים למחלות. אז פיצחנו גרעינים שחורים וחשבנו מה לעשות, ואז נזכרנו בתשובה של וואליד באדיר כששאלו אותו: "וואליד, איך היה המשחק?" והוא ענה: "וואלה, כדורגל...". ואז חשבנו על קיציס שהוא שרוף הפועל וגם אריק ועלי מוהר! ושאם אריק ימסור ת'כדור לעלי, ועלי יעביר למיקי גבריאלוב (ששר לנו נפלא את השיר) שירים לגילי, סליחה לקיציס, זה יכול להיות מהלך אדיר שיגמר בגול. מפה לשם שלחנו את קיציס לאצטדיון ויצא סרט מצחיק, כיפי ואמיתי לפנתיאון שכל אוהבי אריק, אוהדי הפועל, אוהדי מכבי ואפילו אוהדי מכבי חיפה, למרות שאומרים שמכבי יש רק בתל אביב, ייהנו ממנו. ורק שכולם יהיו בריאים וישמחו שהם ב'כלל'.
דבר הבמאי, רני כרמלי
"האתגר בפרסומת היה איך להוציא את מכבי והפועל תל אביב מאוזנים, אין טובים ואין רעים. חיפשו במאי נייטרלי, יאללה חיפה!"
הפיצוח הכי גדול בפרויקט
איך להוציא בסוף הערב את קיציס בשלום משער 11. סתם, היה שם קירוב לבבות אמיתי. האתגר גדול היה למצוא את הדרך לספר את הסיפור בלי יותר מדי אלימות, מקלות, חזיזים, אמבולנסים והחזרים על הוצאות רפואיות ושיקום, ועדיין להצליח לשמור על הקאלט, הנשמה, האהבה והטירוף הנהדר שיש בכדורגל שלנו ובשיר הגאוני של אריק ועלי מוהר. ברגע שהבנו שבמקום לקלל את קיציס, החבר'ה "יברכו" אותו, הרגשנו שעשינו את אריק ועלי גאים ושנשאר רק לשאול את השוער לאיזה צד הוא רוצה את זה...
עוד אתגר חשוב לא פחות היה להכניס את הילדים שלנו לצילומים. זאת, מזכרת כזאת אסור לפספס. נכון, חלק בטח יחשבו שקיציס הוא הכוכב האמיתי של הפרסומת אבל האמת היא שאמיר, אלה, אריאל, עידו, יובל הבן ויובל הבת הם הכוכבים האמיתיים.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
"שלא יסבול ממיחושים!" - רק בשביל המילה הנהדרת הזאת היה שווה לעשות את כל ההפקה הזאת ובכלל להמציא את השפה העברית.
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
המון דברים זרמו בקמפיין הזה באופן שלא זכור לנו - האישור של הלקוח לתסריט, תוך שניה כולם נהיו פנאטיים לרעיון. גם ההליכה לאצטדיון ושירי האוהדים - היתה הרגשה אמיתית של חגיגה לפני הדרבי. וכמובן, העבודה המצחיקה והכיפית עם איל קיציס האחד והיחיד. בכלל, כל יום הצילום הזה שהתחיל ב- 16:00 והסתיים איפשהו ב- 3:00 לפנות בוקר, זרם באופן מושלם. כנראה יש משהו מרגיע בדשא הירוק של בלומפילד.
קרדיטים
במאי: רני כרמלי
חברת הפקה: מולה
בית פוסט: סנובול
מפיק מוזיקלי: תומר בירן
טאלנט: איל קיציס
סמנכ"ל קריאייטיב: מיכאל קוטקס
מנהלת לקוח: טל ויסבוך
מנהל קריאייטיב: ערן טלמור
קופירייטר: אורי שהם
ארטדיירקטור: איילת גורג'ס אראל וג'ני חודורקובסקי
סופרווייזרית: גל יניב
חברת הפקה: מולה
בית פוסט: סנובול
מפיק מוזיקלי: תומר בירן
טאלנט: איל קיציס
סמנכ"ל קריאייטיב: מיכאל קוטקס
מנהלת לקוח: טל ויסבוך
מנהל קריאייטיב: ערן טלמור
קופירייטר: אורי שהם
ארטדיירקטור: איילת גורג'ס אראל וג'ני חודורקובסקי
סופרווייזרית: גל יניב
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה