שיווק ופרסום

כיוונים חדשים? מרים פרץ בקמפיין חדש ומפתיע

מי שעד לאחרונה ניהלה מרוץ מתוקשר לבית הנשיא במטרה להפוך לנשיאה הראשונה בישראל, נכנסת בכל זאת לתפקיד ייצוגי אחר ותככב בקרוב בקמפיין תיירותי חדש 
מערכת ice |  3
מרים פרץ קמפיין (צילום אוהד קב)
התיירות חוזרת לעצמה בקיץ הזה אחרי חודשים ארוכים של הגבלות קורונה, ועיריית ירושלים מנצלת את המומנטום לקמפיין מפתיע. בימים הקרובים יצא קמפיין קיץ 2021 של העירייה שמטרתו לעודד את תיירות הפנים בירושלים. 
מי שתוביל את הקמפיין היא לא אחרת ממרים פרץ, כלת פרס ישראל ואשת החינוך, שרק לאחרונה ניהלה מירוץ מתוקשר לתפקיד נשיאת המדינה. פרץ הצטלמה אתמול (רביעי) במספר מקומות ברחבי העיר ביניהם מגדל דוד, הגן הבוטני ובריכת הסולטן, וקראה לאזרחי ישראל להגיע לעיר האהובה עליה.
כמי שקיבלה את תפקיד הפרזנטורית של התיירות בירושלים, אמורה פרץ לקבל שכר על הקמפיין, אך את השכר שאמורה הייתה לקבל בעבורו החליטה לתרום לעמותה חברתית. בקמפיין היא קוראת לאזרחי מדינת ישראל לבקר ולנפוש בחודשי הקיץ בעיר הבירה. אתמול פרץ הצטלמה במספר מוקדי תיירות מרכזיים בעיר: כשבכל מוקד צילום אליו הגיעה חיכתה לה הפתעה מיוחדת שהוקמה במיוחד לקיץ הירושלמי.
מרים פרץ מסרה על השתתפותה בקמפיין, ״לבקשתו ראש העיר ירושלים נרתמתי להשתתף במיזם הקורא לאזרחי מדינת ישראל לבוא לעיר הבירה שלנו וליהנות מירושלים ויש לעיר הזו כל-כך הרבה מה להציע. היום השתתפתי בכל כך הרבה חוויות, בין היתר, בגן הבוטני ובגלישה באומגה במגדל דוד".
עוד הוסיפה פרץ, "אני מזמינה את כולכם להגיע לעיר המדהימה שלנו. ירושלים שלי היא החלום של הוריי במרוקו. להגיע אליה ולזכות לטייל בה וליהנות מהשפע שהיא מציעה לנו. ירושלים היא עיר שוקקת חיים, מהנה ומיוחדת. כולנו מוזמנים להגיע וליהנות מירושלים שלנו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לשקול ושוב לשקול
    אתי 07/2021/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מרים יקרה, שמענו אותך בנאומים נהדרים, ראינו אותך מתראיינת בנושאים שונים, עקבנו אחרי ההתתמודדות שלך לנשיאות, נסעת ברחבי הגלובוס והארץ לדבר בפני קהלים שונים ועתה בפרסומת, אמנם לעודד תיירות לירושלים, אבל עדיין פרסומת. אומר לך בעדינות, אל תגזימי. לא מתאים. צריך לשקול הצעות. לא כל דבר שמציעים הוא מתאים. מספיק. שבת שלום אישה יקרה.
    סגור
  • 2.
    מלכה אמיתית! (ל"ת)
    מרים פרץ המדהימה 07/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    מותק מרים
    אור 07/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שבת מקסימה לכל עם ישראל
    סגור