שיווק ופרסום
צפו: זה הקמפיין החדש של דביר בנדק למזרחי טפחות
הקמפיין החדש של מזרחי טפחות יוצא לדרך, ולדביר בנדק שוב יש דרך לעזור לכם להרגיש יותר אנושיות ופחות דיגיטליות
בנק מזרחי טפחות יוצא בקמפיין חדש בהובלת הפרזנטור הותיק דביר בנדק. הקמפיין ממשיך את הקו המוכר שהבנק מעביר בקמפיינים שלו ששם דגש על האנושיות דווקא בעולם הדיגיטל ויוצא תחת המסר "להתקדם ולהישאר בן אדם".
מזרחי טפחות מביאים את הקמפיין שמציג שירות ייחודי שניתן באתר ובאפליקציה של הבנק ומאפשר ללקוח הגעה לבנקאי האישי בערוצים שונים בלחיצת כפתור. בקמפיין מודגש הקושי של לקוחות כל הבנקים לקבל מענה אנושי בעולם שהופך ליותר ויותר דיגיטלי ומורחק. בנק מזרחי-טפחות מציע שירות דיגיטלי מתקדם הכולל תקשורת עם הבנקאי האישי בלחיצת כפתור דרך האפליקציה של הבנק.
בקמפיין דביר יושב על הספסל ושומע מחלון סמוך תסכול אופייני מאדם המנסה לבצע פעולה בחשבון הבנק שלו ללא הצלחה. האדם מתוסכל כי אינו מצליח להגיע לגורם אנושי על מנת לבצע פעולה שברצונו לעשות. דביר מבין שלצד דיגיטל מצוין תמיד צריך להיות שירות אנושי. ברגע הזה הוא נחשף לשירות של הבנק, קשר לבנקאי אישי בלחיצת כפתור.
לדברי דינה נבות, סמנכ"לית השיווק בבנק מזרחי טפחות: “בנק מזרחי-טפחות שם דגש על קידמה והתפתחות טכנולוגית העונה לצרכי לקוח. לצד זאת, אנו מבינים את חשיבות הקשר האישי מול הלקוחות ועל כן, פיתחנו שירות ראשון מסוגו שמאפשר בלחיצת כפתור להגיע לבנקאי האישי שלך בכל הערוצים ובכל רגע. התקדמות דיגיטלית זה חשוב והכרחי אך לצד זאת חשוב לשמור על אנושיות".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.יחס אישירם 07/2021/11הגב לתגובה זו0 0שנים שאני במזרחי טפחות והבנק היחיד שבאמת יש עם מי לדבר.. במיוחד שהכל עובר לדיגיטל והכל ממוחשב והכל בשלט רחוק. הבנקאים אנושיים מסבירים הכל לפרטי פרטים ועוזרים בכל.סגור