שיווק ופרסום

בטלוויזיה, בדיגיטל ובעיתונות: 5 המותגים שהשקיעו השבוע הכי הרבה כסף בפרסום

כלל ביטוח ניצלה את התקופה העמוסה בפריצות סייבר ברחבי ישראל כדי לקדם את ביטוח הסייבר החדש שלה. תקציב הפרסום בטלוויזיה ירד בכ-1.5 מיליון שקל מהשבוע שעבר. אלה העסקים שהשקיעו הכי הרבה בפרסום השבוע

ארנולד נטייב | 
חמשת המותגים של השבוע (צילום רשתות, freepik)
היקף תקציבי הפרסום בקרב 5 המותגים המובילים בטלוויזיה, נמצא במגמת ירידה בענף הטלוויזיה והדיגיטל לעומת השבוע שעבר, אך מתבטא בעלייה בענף העיתונות. כלל ביטוח השקיעה את הסכום הגבוה ביותר בפרסום, עם ביטוח הסייבר החדש שלה.
לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, חמשת המותגים שהובילו את טבלת הפרסום השבוע בטלוויזיה, עם השקעה של כ-5.1 מיליון שקל, ירידה של כ-מיליון וחצי שקל מהשבוע שעבר הם: כלל שעלתה למקום הראשון עם ביטוח הסייבר שלה השקיעה כ-1.2 מיליון שקל. במקום השני נמצאת לוטו שירדה בתקציב בפרסומת סיפורי הזוכים שלה בהשקעה של כ-995 אלף שקל. במקום השלישי, אתר יד 2 שהשיק את העוזר החכם שלו 'דורון' בהשקעה של כ-986 אלף שקל. נסטלה מפרסמת את חטיף הבריאות שלה 'פיטנס', עם השקעה של כ-981 אלף שקל. חברת טרה סוגרת את הרשימה עם הקמפיין למען צוותי הרפואה בהשקעה של כ-962 אלף שקל.  
גם בפרסום בדיגיטל ישנה ירידה ניכרת בסכום הפרסום, כאשר חמש הגדולות פרסמו בכ-2.7 מיליון שקל לעומת 4.7 מיליון בשבוע קודם. עיריית ירושלים מעודדת את התיירות בעיר עם השקעה של כ-738 אלף שקל. במקום השני נמצאים בנק מזרחי טפחות שמציעים תשלום ללא מגע עם השקעה של כ-650 אלף שקל. משרד התחבורה ירד למקום השלישי, עם השקעה של כ-500 אלף שקל. את המקום הרביעי קוטפת הפרסומת של משרד ההשכלה הגבוהה, עם השקעה של כ-439 אלף שקל. חברת טרלידור סוגרת את הרשימה עם הקמפיין שלה, בהשקעה של כ-374 אלף שקל.
היקף תקציב הפרסום בעיתונות עלה השבוע ועמד על כ-956 אלף שקל, לעומת כ-772 אלף שקל בשבוע שעבר. רהיטי ניקולטי עולים למקום הראשון, עם השקעה של כ-260 אלף שקל. במקום השני נמצאת הפרסומת של ההסתדרות החדשה עם פורום הקניונים, כאשר הם השקיעו כ- 212 אלף שקל בפרסום. חברת הרכבים סוזוקי שומרת על המקום השלישי כבר שבוע שלישי ברציפות ומפרסמת את מבצעי המכירות של חנוכה, בהשקעה של כ-178 אלף שקל. עולם הקולנוע פרסמו השבוע את המבצעים שלהם בהשקעה של כ-153 אלף שקל. הבנק הבינלאומי הראשון מציע ייעוץ פנסיוני דיגיטלי בהשקעה של כ-152 אלף שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה