שיווק ופרסום
am:pm נגד הסחים: יצאה בקמפיין לקהל שלא ירוץ במרוץ הלילה
הפוסטים והפוסטרים העלומים שקראו "לא לרוץ" מתגלים כחלק ממהלך של הרשת שמכוון לאלו שלא ירוצו במרוץ הלילה בתל אביב
מצחיק יותר או פחות, זה לא משנה כל כך, אבל לזכות רשת am:pm התל אביבית ייאמר שהיא דבקה בשפה התקשורתית אותה אפשר להגדיר, באין דרך טובה יותר כ"אנטי סחית".
לא בטוח אם ועד כמה מדובר בקונספט מאובחן ומאופיין, אך בכל זאת ההיצמדות של הרשת לגישת "הדאחקה" המשעשעת שלא לוקחת את עצמה יותר מדי ברצינות קולעת במדויק לקהל היעד של התל-אביבי הצעיר של הרשת. הקמפיין האחרון שלה מדבר ללקוחות הרשת שהדבר האחרון שהם יכולים לדמיין הוא ריצה לשם התחרות או רחמנא לצלן לשם הספורט. הוא מתייחס למרוץ הלילה שהרשת היא נותנת חסות שלו, אבל מזווית אחרת - לא של הרצים - אלא של חובבי הבורקסים והרביצה מול המסך.
בימים האחרונים החלו להתפרסם פוסטים בסושיאל במקביל לפוסטרים ברחבי ת"א, שקוראים לרון חולדאי או אסף זמיר שלא לרוץ. הטיזר העלום הוא חלק מהקמפיין של am:pm יחד עם GREAT - משרד הפרסום המלווה אותה. הפוסטים, שהועלו בחשבונות פיקטיביים בפייסבוק, אינסטגרם וטוויטר, תחת השם "לא רצים למען תל אביב", תפסו את הטרמפ (המתבקש) על חשבון הבחירות המוניציפליות ועוררו עניין בקרב הגולשים שתהו מי עומד מאחורי הפוסטים האנונימיים.
הקמפיין מלווה בערכת "לא רצים" שכוללת: תיק וחולצת 0 ק"מ (בעיצוב זהה לחולצת ה-10 ק"מ של הרצים), גרבי מרתון בינג', מדליה שהיא למעשה פותחן בירה וחטיף שוקולד. הערכה גם כוללת שובר בסך של 19.90 שקל, למימוש בהזמנת משלוח מאפליקציית am:pm.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.נראה לי ש'לי מלאך' עומת מאחורי זה. כך או כך זה מצחיק (ל"ת)סאני 10/2018/08הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.גאונותאבי 10/2018/04הגב לתגובה זו2 0פשוט גאונות.. משעשע, חריף, קולע ובהפוך על הפוך גם מקדם את מרוץ הלילה..סגור
-
2.מהשיווק פשוט גאוניאחד שיודע 10/2018/03הגב לתגובה זו3 0לא פעם שאני נפעם מהיצירתיות של הרשת הזו מי שאחראי/ת על השיווק פשוט גאונ/הסגור
-
1.מושלם. (ל"ת)נח 10/2018/03הגב לתגובה זו2 0סגור