שיווק ופרסום
ערן בר יוחאי: "מעריך את מקאן וקשוב, אבל אני מחליט בסוף"
מירן פחמן מארח בפרק מספר 17 את ערן בר יוחאי לשעבר סמנכ"ל קריאייטיב ברגב קויצקי ובשנתיים האחרונות מנהל הקריאייטיב של פפר, הבנק הדיגיטלי
לפני כשנה וחצי מונה ערן בר יוחאי למנהל הקריאייטיב הפנימי של פפר, הבנק הדיגיטלי מקבוצת לאומי. התפקיד שנתפר למידותיו ציין מפנה מעניין בתהליך העבודה של מותגי ענק שמעסיקים בכח העבודה הפנימי שלהם איש קריאייטיב מתוך המערכת שעובד (גם) מול משרדי הפרסום.
בר יוחאי התארח בפודקאסט הפרסום EAR CATCHER של מירן פחמן ודיבר על המעבר לפפר במה שהתחיל כעבודת פרילנס שהפכה לעבודה במשרה מלאה, הרזולוציה הדיגיטלית המפותחת מאוד של פפר, התהליך האסטרטגי שעבר המותג בדרך, זיהוי קהל היעד, העבודה המשותפת עם מקאן תל אביב והפעם מעמדת הלקוח, התקופה הקצרה שלו כעצמאי ועוד.
* לכל הפרקים של EAR CATCHER - לחצו כאן
הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.
הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(6):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.תנו לי לנחשמיכאל 10/2017/12הגב לתגובה זו1 0הראיון הבא עם אימי אירון או חנה רדו. איך אני יודע? פחמן צפויסגור
-
הפרק הבא עם אייל לינורמירן פחמן 10/2017/12הגב לתגובה זו1 0אבל שני השמות שהזכרת מצויינים ואכן נלקחים בחשבוןסגור
-
4.יא לקוחההוא 10/2017/11הגב לתגובה זו1 0פודקאסט מצוין ואיש מקסים!סגור
-
3.עוד אחד שחי בסרט (ל"ת)יואב 10/2017/11הגב לתגובה זו1 2סגור
-
2.גם זהדודו 10/2017/11הגב לתגובה זו1 0עדיין ארוך אבל שיחה מאוד מעניינת.סגור
-
1.אז מי החליט על ההזיהאיציק 10/2017/10הגב לתגובה זו6 2של קמפיין ההשקה?סגור