שיווק ופרסום
"יש קמפיינים שהם טעויות מופלאות, אלה אני הכי אוהב"
טל פרלמוטר, סמנכ"ל הקריאייטיב והשותף הטרי ב'שמעוני פינקלשטיין פרלמוטר', מדבר על המהפכה שהוא מנסה ליישם במשרד, היתרונות והחסרונות במשרד "קטן", ועוד
בפרק ה-13 של פודקאסט הפרסום ear catcher, מארח מירן פחמן את טל פרלמוטר, סמנכ"ל הקריאייטיב ושותף בשמעוני פינקלשטיין פרלמוטר. לאחר 17 שנים בענף, נזכר פרלמוטר בימיו כקופי "בועט" ולא מתפשר; מדבר על המעבר של משרדי הענק כדוגמת מקאן למשרד קטן יותר; מתייחס לרמת הקריאייטיב בארץ; מסביר מה הבעיות בתחרות הקקטוס; ומה בתכלס יש לו עם יניב מלינרסקי?
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.מסכן מי שעובד אצלובדקתי ומצאתי 09/2017/18הגב לתגובה זו1 0פלוץ אמיתיסגור
-
3.הדוגמה של דב נבון סופר משעממת (ל"ת)הבחור משעמם 09/2017/13הגב לתגובה זו1 0סגור
-
2.הדוגמה של דב נבון סופר משעממת (ל"ת)הבחור משעמם 09/2017/12הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.דיגיטל=ניו-מדיה?מיכאל אלוני 09/2017/07הגב לתגובה זו6 1תפסיקו לקרוא לזה דיגיטל! טובים מכם קראו לתחום ניו-מדיה 2 מאפיינים: אינטרקטיבי ו-ondemand זה לא המאפיינים של הדיגיטל חבר׳ה אתם לא בלופ. דרך אגב גם ׳׳אסטרטגיה׳׳ זה שאתם ׳׳חושבים׳׳ לא אומר אסטרטגיה זה שגם חישבתם כמה מספרים לא אומר שזה אסטרטגיה. סושייאל לא אומר פייסבוק! או יוטיוב או ביחד!סגור