שיווק ופרסום
מנלה מפגיז: "הפרסום משחית, יש משהו פגום בתעשייה הזו"
בפרק ה-11 של EAR CATCHER מנלה, כיום יועץ לחברות ומרצה מבוקש מדבר על "חזרתו בתשובה" או "היציאה בשאלה" המטאפורית מעולם הפרסום והגב שהפנה לתעשייה שאותה הוא מגדיר כיום כ"משחיתה"
נעם מנלה, עד לפני כמה שנים אסטרטג פרסום בכיר ואחת הדמויות הדומיננטיות בשלמור אבנון עמיחי ובענף הפרסום הישראלי הוא האורח השבועי בפודקאסט הפרסום של מירן פחמן EAR CATCHER. בפרק ה-11 של התכנית, מנלה, כיום יועץ לחברות ומרצה מבוקש מדבר על "חזרתו בתשובה" או "היציאה בשאלה" המטאפורית מעולם הפרסום והגב שהפנה לתעשייה שאותה הוא מגדיר כיום כ"מערכת משחיתה, עם השפעה שלילית....תעשייה שיש משהו פגום באופן שבו היא תופסת את תפקידה בעולם..".
* לכל הפרקים של EAR CATCHER - לחצו כאן
מנלה שוטח את משנתו שיוצאת כנגד הפרסום והשפעותיו, התנהגות התאגידים בעולם המשתנה, הפרסום והחברות שמסממות את האנשים ומטשטשות את תודעתם, המיתוג כ'פייק', השינוי הגדול שהביאו הרשתות החברתיות, צדקנות וקיצוניות, מוסר ומצפון ועוד. בין השאר הוא גם מוכיח את פחמן על חלקו המרכזי בקמפיין שקיבלה שולה זקן לחברת הרהיטים URBAN, ועורר סערה, עם יציאתה מהכלא.
הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.
הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(15):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
12.יש גרעין של אמת בדברי מנלה והיתר מניפולציה (ל"ת)רוני 10/2017/18הגב לתגובה זו0 0סגור
-
11.כל מילה אמת (ל"ת)פרסומאית 09/2017/04הגב לתגובה זו0 0סגור
-
10.חרטטןעדי 08/2017/29הגב לתגובה זו0 0נכחתי בישיבות איתו. הרבה מילים אפס מסרים.סגור
-
9.מנלה - זבל של בן אדם (ל"ת)יוסי 08/2017/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
8.האופנובנק עשה פרסומת לקניון הזהבארז 08/2017/26הגב לתגובה זו0 0מה שאתה לא בטוח בו, עדיף לומר במקום לצאת יודע-כלסגור
- טען עוד
-
7.פרובקציות מכניסות כסף כנראהמנלה 08/2017/25הגב לתגובה זו0 0אחרת לא היינו שומעים טיעונים פופוליסטיים של בני 16 בסגנון פירסום זה חרא, בשר זה רצח וכוסגור
-
6.בפייסבוק האיש מוערץ, ופה מושמץעמית 08/2017/24הגב לתגובה זו1 0כל הלקקנים בפייסבוק מתענגים על כל פוסט שלו (בצד או לא בצדק זה לא רלבנטי), ואילו פה, בעילום שם, כולם אומרים שהוא קשקשן ופלספן. מסקנה: שוק של לקקנים וצבועים.סגור
-
אולי זה אנשים אחרים?ראובן הגאון 08/2017/24הגב לתגובה זו0 0תקשיב יא טמבל, שם זה חברים שלו ופה זה לא. הבנת? אז החברים שלו מחבבים אותו ואת הסיפור שלו כי הם חברים שלו ופה יש אנשים שלא חברים שלו וכנראה מהיכרות כזאת או אחרת לא ממש מתחברים אליו. עכשיו זה ברור? מסקנה: אתה טמבל.סגור
-
5.קשקשןחיים 08/2017/24הגב לתגובה זו3 0מנלה היה פרסומאי כושל, מעולם לא היה בכיר בשלמור אלא קישוט בחדר הישיבות, תמיד היה פלספן בשקל ומנותק. גם היום הוא הזוי, סוג של פרופסור חצרוני של הענף... שימשיך לנבוח...סגור
-
כל כך מדוייקחנה 08/2017/24הגב לתגובה זו0 0לא יכולתי לכתוב את זה מדוייק יותר.סגור
-
4.אסטרטג-תחת (ל"ת)והמבין יבין 08/2017/23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.אוקסימורון לדוגמא: "אסטרטג בכיר בשלמור אבנון עמיחי" (ל"ת)מה לשלמוראים ופרסום? 08/2017/23הגב לתגובה זו5 2סגור
-
2.די עם הבלון הזהדנה 08/2017/23הגב לתגובה זו7 1איך מי שהיה פלנר בצילו של גדעון הפך לפרבוקטור בשקל. הטיקט של חוזר בתשובה אלדד יניב סטייל פתאטי.סגור
-
פתאטיתדנה 08/2017/23הגב לתגובה זו0 2תמשיכי להיות מסנוורת ולהתחנף לתעשייה שלך , זה עוד יתפוצץ לך בפרצוףסגור
-
1.צודקנעם 08/2017/23הגב לתגובה זו1 0נועם מדבר על הדברים הכי נכונים שאפשר לגבי התעשייה הזאת, משחיתה רעה והורסת.סגור