שיווק ופרסום
ערן ניר: "אומרים שאני קשוח, יש לי בעיית מיתוג שאני עובד עליה"
סמנכ"ל הקריאייטיב (המשותף) החדש של גיתם BBDO מדבר עם מירן פחמן על התקופה בבאומן, ניהול, המיתוג העצמי הלא מוצלח שלו, התבגרות, מנטליות חדשה בגיתם ועוד
פרק שישי בפודקאסט הפרסום EAR CATCHER של מירן פחמן עלה לאוויר, והשבוע מתארח ערן ניר, סמנכ"ל הקריאייטיב החדש (משותף) בגיתם BBDO ועד לא מזמן סמנכ"ל הקריאייטיב של באומן בר ריבנאי. על התקופה בבאומן וסיום דרכו במשרד, הבחירה של יוסי לובטון בעידן רגב ליורש ולא בו, המעבר לגיתם עם החיבור המוצלח, הפוטנציאל הרב וכל מה שצריך להשתנות בו, הפוזיציה של הניהול ומחירה, בעיית המיתוג העצמי שלו שלה הוא מודע, ההתבגרות האישית שלו ועוד.
* לכל הפרקים של EAR CATCHER - לחצו כאן
הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.
הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.
הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(28):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
20.ערן דיבר בסך הכל לענייןחומר למחשבה 07/2017/27הגב לתגובה זו0 0גם הוא וגם פרסמן ענו למירן על השאלות המוזרות, שממשיך מצידו להציג תפיסות מיושנות משל היינו קופי עצלן שהשמש זורחת לו מהתחת בשנת 2002 בקשר בראל. במערכת היחסים משרד-לקוח, מירן עדיין שבוי ב"אנחנו והם" במקום להבין שהיום המשרדים הם דווקא הדינוזאור הכבד ואילו רבים מהלקוחות הם אלו שעושים הטמעות דיגיטליות פנימיות, מתקדמים הלאה ותוהים מדוע הם צריכים משרד פרסום שמשתרך אחריהם ומציע להם מדיה בעיתונות.סגור
-
19.ערן אתה תותח ושימותו הקנאיםנטלי 07/2017/22הגב לתגובה זו0 0ערן ניר מוכשר בטירוף ובן אדם כיפי לבלות איתו במשרד! אז תמשיכו לקנא יש לכם על מה :-)סגור
-
18.חבר אמיתיחבר 07/2017/20הגב לתגובה זו2 0מיתוג?!? אתה עובד במיתוג? בתוכנית הזאת הצלחת למתג את גיתם כמו משרד פח שמנסה להתחקות אחרי באומן. נזק חסר תקנה. כל כך מביך.סגור
-
17.קריאייטיב שמיאייטיב, בלוף הפרסום התפוצץ. מי עוד מפרסם? (ל"ת)אוויר חם 07/2017/20הגב לתגובה זו0 1סגור
-
הםגיל 07/2017/20הגב לתגובה זו0 0פלאפון, תנובה, טרה, סלקום, טמבור, פועלים, לאומי, אל ג'י, מי עדן, נסיעות, תמי 4, יטבתה, מקדונלדס, שיכון ובינוי, שטראוס, שופרסל, רכבת ישראל, בזק, איקאה, קוקה קולה, גולדסטאר, טויוטה, סקודה, פז'ו, סוזוקי, וולוו ועוד כמה..סגור
- טען עוד
-
16.לא מכיר אותו, אבל הוא דווקא נשמע מאוד נחמד (ל"ת)לא ערן ולא קשור לערן 07/2017/20הגב לתגובה זו0 0סגור
-
15.הערה למירן פחמןתומר 07/2017/20הגב לתגובה זו1 1מירן אהלן, מה למדתי כאן? שהיתה תקופה טובה בבאומן שבואמן עושים משהו טוב, מה ? איך? מה המטודולוגיה ? זה לא סוד צבאי תתעמקו בתוכן מעשיר מעניין אותנו לשמוע לא רק מנהלי קריאייטיב כי תכלס הם חוזרים על עצמם תעשיר אותנו באחרים -תביא מנכל"ים אנשי מדיה וכו וכו - תכנס לקרביים של העבודה שלהם ... זה מענייןסגור
-
תודה על הפידבקמירן פחמן 07/2017/20הגב לתגובה זו2 0אני מנסה להוציא ולהבין מהאורחים מה זו עבודה טובה ואיך מגיעים אליה וגם להכיר אותם באופן אישי וללמוד עליהם ועל הקריירה שלהם. כרגע הפודקאסט מתעסק באנשי קריאייטיב (לא רק מנהלי קריאייטיב) אבל אני בהחלט חושב בעתיד להביא גם זויות נוספות של אנשים בתפקידים אחרים שידברו על קריאייטיב. שוב תודה רבה על הביקורת.סגור
-
תביא לקוחותמורן 07/2017/22הגב לתגובה זו0 0מענין איך הם רואים את העולם הפרסום של היום. לתחושתי יש המון ציניותסגור
-
לא מירן. אל תעשה את זה. תשאיר מקום אחד נקי מאופורטוניסטים עם טייטלים (ל"ת)קסיוס קליי 07/2017/20הגב לתגובה זו0 0סגור
-
14.השיר הוא חידוש של יזהר אשדות. אני היחיד שהגעתי עד הסוף? (ל"ת)קרדיט למוזיקאי הנכון 07/2017/20הגב לתגובה זו0 0סגור
-
13.גיוס שמעיד יותר על עליבות גיתםידוענית 07/2017/20הגב לתגובה זו3 0מאשר על גדולת ערןסגור
-
12.לא מעניין. (ל"ת)אבטיפוס 07/2017/20הגב לתגובה זו0 0סגור
-
11.כנס כנסתומר 07/2017/19הגב לתגובה זו1 0אתה תותח בין גלקטי ואני אוהב אותךסגור
-
10.דני שמור על הגבעמית 07/2017/19הגב לתגובה זו2 0לך תדע מאיפה תגיע הסכיןסגור
-
9.הכל בגלל שהוא לא גבוהעידן 07/2017/19הגב לתגובה זו2 0הרבה רגשי נחיתותסגור
-
8.מוריד בפניו את הכובעצדיק אחד 07/2017/19הגב לתגובה זו2 1שאפו עליו שהוא מודע לעצמו ועובד על לשפר את ההתנהגות שלו. צריך להיות בן אדם גדול כדי להודות בכך.סגור
-
7.''בעית מיתוג''ת.ג. 07/2017/19הגב לתגובה זו4 1אין לך בעית מיתוג, יש לך בעיה אחרת: אתה פשוט בנאדם רע. רקוב מבפנים. נסה למתג מחדש את זה!סגור
-
בוא נמתג אותך ת.ג.באומנית 07/2017/19הגב לתגובה זו1 2בינוני(ת) שלא הצליח(ה) לעלות על הרכבת הנורא מהירה בבאומן. איפה ערן איפה את(ה) - זה כל הסיפור.סגור
-
רכבתת.ג. 07/2017/20הגב לתגובה זו0 0באומנית יקרה, עם אנשים כאלה עדיף ללכת ברגל.סגור
-
6.ערניר אתה מלךרובוט 07/2017/19הגב לתגובה זו1 0כל המלכים קשוחים בשבע הממלכותסגור
-
עאלקהודור 07/2017/20הגב לתגובה זו2 0אם הוא היה במשחקי הכס הוא היה לא יותר מאשר רמזי סנואוסגור
-
5.מדבר לעניין. אחלה פודקסט (ל"ת)ניסים 07/2017/19הגב לתגובה זו2 0סגור
-
4.מוחמד אלי בתחת שליקסיוס קליי 07/2017/19הגב לתגובה זו0 0כרטיס ביקור של מכונה בקניוןסגור
-
3.האיש עולב עולבים (ל"ת)יוסי 07/2017/19הגב לתגובה זו1 2סגור
-
אתה פחדן ואומלל (ל"ת)באומן 07/2017/19הגב לתגובה זו1 0סגור
-
2.למה אין ארטים? כי נמאס להם להיות עבדים! כנסוארט 07/2017/19הגב לתגובה זו3 1כולם יודעים שארטים הכי טוחנים ובסוף נשארים אחרונים להרים את המצגות. הכי פחות מתוגמלים ולא הופכים למנהלי קריאייטיב כי הם כל הזמן עובדים על המחשב ואין להם זמן לפוליטיקות וכל החרא ולהסתחבק עם מנהלי לקוח ובוסים.סגור
-
1.אין לערן בעיה של מיתוג של קשוחמכיר את ערן 07/2017/19הגב לתגובה זו4 3יש לו בעיית אופי מטונף, וזה הבדל גדול.סגור