שיווק ופרסום

אודי אביטל: "אין תחליף ללבוא ולהבין שאתה לא יודע הכל"

מנהל הקריאייטבי אסטרטגיה של פייסבוק ואינסטגרם ישראל מדבר עם מירן פחמן על המעבר ממקאן לחברה הבינלאומית, האתגרים החדשים והאם הם מספקים ומה הוא למעשה עושה בתפקיד. האזינו
כתבי אייס |  1
הפודקאסט של מירן פחמן. EAR CATCHER (צילום יח"צ)
פרק חמישי בפודקאסט הפרסום EAR CATCHER של מירן פחמן עלה לאוויר, והשבוע מתארח אודי אביטל מנהל הקריאייטיב אסטרטגיה של פייסבוק ואינסטגרם ישראל. אביטל, לשעבר מנהל קריאייטיב במקאן תל אביב וקופי דיגיטל בגריי אינטראקטיב ופוגל. על העבודה בסביבה דוברת אנגלית, סדר היום, האתגרים בשוק הייחודי בישראל המחובר לחברות סטארט אפ, הרזומה בקריירה, המעבר מאתגרי הקריאייטיב ממקאן ועוד.  
לכל הפרקים של EAR CATCHER - לחצו כאן
הפודקאסט של מירן פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, יעלה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית תתארח דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחה מעמיקה על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.
הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הטון שלו נורא תוקפני ומתגונן כל הזמן
    אני 07/2017/13
    הגב לתגובה זו
    13 6
    אני ארשום לו באנגלית שיבין: chill out dude!
    סגור