שיווק ופרסום
ערן גפן: "הייתי כבוי בניו יורק; רציתי את החיים שלי בחזרה"
פרק שלישי בפודקאסט הפרסום EAR CATCHER של מירן פחמן עלה לאוויר, והשבוע מתארח ערן גפן, המייסד של גפן טים ובעבר שותף ומנכ"ל y&r דיגיטל מחלוצות תחום הפרסום הדיגיטלי בישראל. גפן מדבר עם פחמן על חשיבות תחרויות הפרסום כגון קאן שבה ביקר השנה, על הדרך שבה הוא מודד קריאייטיב טוב, תחילת דרכו בתעשייה, הקמת גפן טים, חוזה "1-3-5-7" שפיתח וחתם עם עצמו וכן על המסע לניו יורק שהתברר כטעות, אובדן הדרך והתשוקה, הגעגועים הקשים לישראל והרצון העז לחזור לארץ ולעסוק ברעיונות.
לכל הפרקים של EAR CATCHER - לחצו כאן
הפודקאסט של מירן פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, יעלה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית תתארח דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחה מעמיקה על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.
הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.יצא צעיר, חזר זקן! נראה נורא (ל"ת)מה זה??? 06/2017/30הגב לתגובה זו0 4סגור
-
אני בטוח שאתה נראה נפלאאייל 07/2017/02הגב לתגובה זו1 0בד״כ אנשים שמתבגרים בעשר שנים נראים כמו אנשים שהתבגרו בעשר שנים...סגור