שיווק ופרסום

מה עמד מאחורי הפשקוויל שהודיע על דרך נוספת לבני ברק

הפרסומאי נתי גמליאל והאסטרטג עמרם כהן עמדו מאחורי מהלך פרסומי בשבועות האחרונים ברחוב החרדי, לקידום "הנתיב המהיר" לת"א באמצעות שירות CARPOOL
כתבי אייס | 
הקמפיין לנתיב המהיר (צילום סריקה)
הסקרנות החרדית היא שם דבר לרדיפת כל בדל של מידע עדכני וניתוחו עד דק, כל מודעת רחוב יוצרת באזז, וכל פתק שנזרק ברחוב ייבחן ויסקר בכל דרך אפשרית. משרדי הפרסום עושים בעובדה הזאת שימוש מושכל ומשתמשות בה באופן מקצועי ומרשים.
בשבועות האחרונים פורסמו ברחבי הערים החרדיות על גבי לוחות המודעות "פשקווילים" (מודעות רחוב) תחת הכותרת "חשיפה" בצבעי שחור לבן ובאותיות של קידוש לבנה. בתוכן המתומצת של המודעה נאמר "נמצאה דרך נוספת להגיע לבני ברק". ללא שום תוספת, רמז או אפילו "פרטים בקרוב" מסורתי.
מודעות כאלו עשויות להצליח לעורר את הרחוב החרדי, מה שגרם לתושבי השכונות להעלות השערות בבתי הכנסת ובקבוצות הוואטסאפ החרדיות בניסיון לברר האם יפתח קו תחבורה חדש העומד להוות אלטרנטיבה מול הקווים העמוסים באופן קבוע, או אולי זהו מהלך של הכנה ציבורית לשימוש בקו הרכבת ירושלים תל-אביב, תוך ניסיון לחשוף במגזר החרדי את האפשרות להגיע לבני ברק דרך נתיב הרכבת.
הטיזר הזה גרם לתזוזה גם אצל אנשי תקשורת ומשרדי פרסום בניסיון להבין מה עומד מאחורי המודעות הללו. אז מי שעומד מאחורי המהלך הם הפרסומאי נתי גמליאל, הבעלים והמנהל של משרד הייעוץ וניהול שיווק FIRMAX והאסטרטג עמרם כהן.


"הרציונל שעומד מאחורי הקופי של מודעת הטיזר הוא הידיעה שעבור רבים מהתושבים החרדיים שנמצאים בערים החרדיות באזור ירושלים והסביבה כמו בית שמש, ביתר עלית ומודיעין עילית), אזור המרכז משמש גם כמרכז היום שלהם, ללימודים או לעבודה ועבורם דרך טובה יותר להגיע לבני ברק היא בשורה קריטית, לכן, כדי ליצור זכירות של המסר, החלטנו קודם ליצור סקרנות באמצעות שפה פאשקוילית מדוברת, במטרה שבשלב הבא של הפרסום תתקיים העברה  חזקה יותר של המסר".
גמליאל הקים את FIRMAX המתמחה בייעוץ ובליווי אסטרטגי של גופים וארגונים גדולים במגזר החרדי. לפני כחצי שנה הצטרף אליו עמרם כהן בעל ניסיון בתחום ייעוץ אסטרטגי עסקי, שיווקי ותקשורתי מול מגוון לקוחות מהמגזר העסקי, הציבורי והשלישי.
האסטרטגיה המרכזית של הקמפיין הייתה ליידע את המגזר החרדי על שירות ה- CARPOOL, כלומר האפשרות לנסיעה בנתיב המהיר לאזור המרכז ללא פקקים וללא עלות, כל עוד ישנם ברכב 3 נוסעים ומעלה. הקהל החרדי הוא כזה שעושה שימוש רב גם בטרמפים, ושירות כזה עשוי בהחלט יכול להיות עוד דרך עבורו להגיע ממקום למקום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה