שיווק ופרסום

מכבי ת"א משיקה אתר חדש באמצעות GO UFO: "למדנו לעומק מארסנל, באיירן וברצלונה"

יממה לאחר התבוסה לצ'לסי במסגרת ליגת האלופות, עלה לאוויר האתר החדש שמוצג בעברית ובאנגלית כדי לפנות לקהלים חדשים של קבוצת הכדורגל
משה בנימין |  1
מכבי תל אביב. האתר החדש (צילום צילום מסך)
במכבי תל אביב היו לבטח מעדיפים לחגוג את השקת אתר האינטרנט החדש באווירה אחרת, אך התבוסה לצ'לסי אתמול (יום ד') לא שינתה את התכניות והיום (יום ה) השיקה הקבוצה את האתר שפותח על ידי GO UFO
במסגרת האתר החדש, אוהדי הקבוצה יקבלו דיווחים בזמן אמת מהמגרש ויוכלו לצפות בתכנים בלעדיים. באתר ישודרו קטעי וידאו בלעדיים, כתבות צבע על הקבוצה, זירת משחק חדשנית בה אוהדים יוכלו לעקוב אחר הקבוצה בכל דקה, מועדון אוהדים דיגיטאלי ופיצ'רים חדשניים נוספים. 
שעה וחצי לפני כל משחק יעלה באתר דיווח חי הכולל פרסום ראשוני של ההרכבים. מרגע השריקה ירוצו דיווחים חיים על מהלכים בזמן אמת ותוצאות, שיימשכו לאורך כל המשחק. כך שגם מי שלא יכול לצפות בשידור יכול להתעדכן במתרחש דרך האתר. כדי להקל על העברת המידע האתר הותאם לחווית גלישה בטלפון הנייד. פעילויות נוספות באתר הן מכירת כרטיסים למקומות השמורים לגולשים, צפייה בסטטיסטיקה על שחקנים פעילים ושחקני עבר עם אפשרות השוואה. גישה להיסטוריה של המועדון, קישור לרשתות חברתיות של מכבי ודיווחים מקבוצת הנוער. 
מפתחת האתר, סוכנות הדיגיטל Go UFO: "בפיתוח האתר למדנו לעומק את האתרים של ארסנל, באיירן מינכן, ברצלונה, מנצ'סטר יונייטד ולקחנו השראה מחווית המשתמש שהם מציעים. האתר מוצג בעברית ואנגלית כדי לפנות לקהלים חדשים בחו"ל".
בנוסף לתכנים השונים, גולשים שיירשמו (בחינם) למכבי FIRST - מועדון האוהדים החדש של מכבי תל אביב יוכלו להנות מהטבות ברכישת מוצרי הקבוצה, קדימות ברכישת כרטיסים, וכן השתתפות בפעילויות בזמן המחצית, הצבעה לשחקן החודש, שער החודש וכן פעילויות נושאות פרסים בחסות הספונסרים של המועדון.
בתוך כך, סוכנות הדיגיטל GO UFO החלה לשתף פעולה בחודשים האחרונים עם אתר mako במה שמוגדר על ידם כ"פרויקט הכי גדול שעשינו עד כה". מחלקת התוכן של mako וסוכנות הדיגיטל פיתחו פלטפורמה לפי רעיון שנהגה על ידי mako בה הגולשים יכולים להיחשף לשיחות הוואטסאפ של הדמויות המופיעות בסדרות של קשת. הפרויקט הושק עם התכנית "שחקן זר" בכיכובם של מאור שויצר, יובל סמו ומוני מושונוב. בימים אלו מלווה הפלטפורמה את הסדרה "החדש של עמרי גורדון". 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נחמד אבל היה גם באתר הקודם נראה לי (ל"ת)
    נימי 09/2015/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור