שיווק ופרסום

BBDO IM תעניק ייעוץ אסטרטגי לתאגיד האנרגיה הבינ"ל 'שניידר אלקטריק'

לאחר הליך מכרזי נבחר משרד הייעוץ מקבוצת גיתם, בניהולו של אסף אזולאי לטיפול בזירה הציבורית-תקשורתית ולייעוץ אסטרטגי שיווקי
אסף אזולאי. מנכ"ל BBDO IM (צילום יח"צ)
התאגיד הבינ\"ל \"שניידר אלקטריק\", המתמחה בניהול אנרגיה ובפתרונות להתייעלות אנרגטית בחר לאחר הליך מכרזי את BBDO IM מבית גיתם, לניהול הזירה הציבורית-תקשורתית ולייעוץ אסטרטגי שיווקי.
שניידר אלקטריק (Schneider Electric) היא חברה בינלאומית שמקורה בצרפת, ונסחרת בבורסה של פריז. היא פעילה ביותר מ-100 מדינות, ומעסיקה מעל ל-150 אלף עובדים ברחבי העולם. החברה פועלת ישירות בישראל החל משנת 1985 ומציעה פתרונות משולבים במגזרים שונים בתחומי האנרגיה והתשתיות, תהליכים תעשייתיים, בקרת מבנה, דטה סנטר ונוכחות ביישומי דיור ובתים חכמים.
פיליפ ברמי, מנכ\"ל שניידר אלקטריק: \"שניידר אלקטריק הינה החברה המובילה בארץ בתחום ניהול האנרגיה, ומקדמת פרויקטים רבים הן עם המגזר העסקי והן עם הציבורי. במקביל לקחנו על עצמנו לקדם את תחום ההתייעלות האנרגטית בארץ, ועל כן אנו מרחיבים את פועלנו בתחום הציבורי-תקשורתי\".
אסף אזולאי, מנכ\"ל BBDO IM: \"אנו גאים לשתף פעולה עם שניידר אלקטריק - החברה לניהול האנרגיה המובילה בישראל, שהיא חלק מחברה בינלאומית מהגדולות בתחומה. אנו בטוחים שבעבודה משותפת נביא להישגים ולמיצוב החברה בישראל בהתאם למטרותיה העסקיות\".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אז מה עזבו את ניסן בלבן?
    אנונימי 08/2014/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואת צוותו ה"מהולל"?
    סגור
  • 1.
    אסף אזולאי אימפריה!!!!!! (ל"ת)
    רינו 08/2014/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור