שיווק ופרסום

הנה זה מתחיל: צפו בפרסומת סופרבול 2014 הראשונה ש'נפסלה' לשידור

הריטואל שחוזר על עצמו בכל שנה כבר ידוע. סרטון סופרבול שנוי במחלוקת נפסל ואז החברה ממנפת את הסירוב לחשיפה שלא נופלת מהרייטינג במשחק
סופרבול 2014 כבר נראה באופק, ובעוד כחודשיים, ב-2 בפברואר הוא ייערך בניו ג\'רזי וישודר ברשת FOX. כמדי שנה הריטואל שמלווה את האירוע הוא השיח סביב הפרסומות שישודרו, המחיר האסטרונומי לחצי דקה (שיעמוד השנה על 4 מיליון דולר) וכמובן, הפרסומות שנפסלו לשידור.
התופעה הזו התחילה בעשור האחרון ומאז יש מי שמנסה לשחזר אותה באופן מאוד מלאכותי מדי שנה. ברוב המקרים מדובר בפרסומות שהמפרסם העומד מאחוריהן לא האמין לרגע שהן יאושרו לשידור, וכך, כל צד ממלא את חלקו בעסקה. המפרסם משגר לחברת הכבלים התורנית את הפרסומת, מחכה להודעת הסירוב מסיבה כזו או אחרת: רמיזות מיניות בוטות, נושא שנוי במחלוקת וכו\' ואז רץ לספר לכולם שהוא נפסל לשידור ומזמין את הגולשים הנלהבים לצפות בפרסומת שלכאורה עברה את הגבול.
במקרה שלפנינו מדובר באחת הפרסומות היותר משעממות ומאוד \'אול-אמריקניות\' שנפסלו לשידור בשנים האחרונות. המפרסם הוא Daniel Defense - חברת נשק אמריקאית שביקשה להעלות סרטון, שבניגוד להלך הרוח האמריקאי בשנה האחרונה, מבקש לתמוך בזכות להחזיק בנשק תחת הכותרת: \"להגן על המולדת, להגן על הבית\". כל זה כאילו שאמריקה לא חוותה מספיק מקרים של יד קלה על ההדק בשנה החולפת.
ההיסטוריה הקצרה של הפרסומות שנפסלו לשידור, ורק הרוויחו מכך כוללת לא מעט סרטונים של באד-לייט, מותג הבירה האמריקאי. פרסומת זו נפסלה לשידור בסופרבול 2006.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה