שיווק ופרסום

אפקט הדומינו'ס: מקאן זכה בפלטינום, גליקמן בגראנד ואדלר עם 7 פרסים

גליקמן נטלר סמסונוב גרף את הגראנד אפי עבור המהלך האפקטיבי של השנה ל-Fuze Tea. אדלר חומסקי ומקאן הם המעוטרים ביותר עם 7 פרסים כל אחד
תחרות האפי 2013 שהתקיימה הבוקר (יום א\'), הסתיימה לפני שעה קלה כאשר ה\'ווינרים\' הבולטים הם מקאן אריקסון, גליקמן נטלר סמסונוב ואדלר חומסקי שחילקו ביניהם את התארים הנחשקים.
מקאן אריקסון ו\'דומינו\'ס פיצה\' הם הזוכים הגדולים של אפי 2013 עם פרס הפלאטינום שמוענק עבור הישג שיווקי מרשים לאורך שנים (3 שנים לפחות). בקטגוריה זו נשפטים העולים לגמר על ידי בכירי המנכ\"לים במשק. המהלך הנבחר עבור מותג הפיצה הוגדר בשם \'החדשנות הדיגיטלית שהמציאה מחדש את דומינו\'ס פיצה בישראל\'.
ההישג של מקאן לא הסתכם בזאת - המשרד (יחד עם אדלר חומסקי) היה זה שגרף את מירב הזכיות, 7 בסך הכל עבור: דומינו\'ס פיצה, הרשות הלאומית למלחמה בסמים ואלכוהול, כללית (2 פרסים), חוגלה קימברלי, קק\"ל ואל על.
צוות מקאן אריקסון ודומינוס פיצה, זוכי האפי פלאטינום (צלם: אביב חופי)
צוות מקאן אריקסון ודומינוס פיצה, זוכי האפי פלאטינום (צלם: אביב חופי)
משרד נוסף שיכול להרשות לעצמו לפתוח את בקבוק השמפניה הוא גליקמן נטלר סמסונוב שזכה בגראנד אפי - הפרס המוענק למהלך השיווקי המוצלח של השנה החולפת. הזכייה של גליקמן היא בעבור מהלך FUZE TEA \"הטעם עושה את המותג! FUZE TEA כובש את קטגוריית התה הקר בישראל\". מהלך זה אף זכה גם בקטגוריית מוצרי המזון של החברה המרכזית למשקאות קלים.
צוות גליקמן נטלר סמסונוב והחברה המרכזית למשקאות קלים, זוכי הגראנד אפי (צלם: אביב חופי)
צוות גליקמן נטלר סמסונוב והחברה המרכזית למשקאות קלים, זוכי הגראנד אפי (צלם: אביב חופי)
אדלר חומסקי מצטרף לרשימת המשרדים הבולטים באפי 2013 בזכות היותו משרד הפרסום שגרף, יחד עם מקאן אריקסון את מירב הפרסים - 7 בסך הכל. בין הזכיות נמנים מהלכים עבור מפעל הפיס, בנק הפועלים, בזק, בזק בינלאומי, בית השנתי, דרך ארץ (כביש 6) ואזורים.
תחרות האפי מתקיימת זו השנה ה-13 בישראל ומנוהלת על ידי איגוד השיווק, איגוד הפרסום והמי\"ל. השנה הוגשו 86 עבודות, ב-14 קטגוריות ואלו דורגו על ידי צוות בן 70 שופטים, בהם אנשי שיווק, פרסומאים, אנשי יח\"צ, יעוץ ומחקר, ואנשי אקדמיה.
בפרסי הכסף והארד בקטגוריית הפלטינום זכו (בהתאמה) יהושע TBWA עבור \"מקדונלד\'ס עושה את הבלתי יאומן: מהפכת בריאות בקטגוריית המזון המהיר\" וראובני פרידן עבור \"מהפכת הסקפטיות - שלב אחר שלב\".
בין הזוכים בקטגוריות הנוספות: ב-media innovation, הקטגוריה אשר נוספה השנה לראשונה - זכתה הרשות הלאומית למלחמה בסמים ובאלכוהול (מקאן אריקסון), אמצעי תקשורת ומדיה: זכה משרד הפרסום באומן בר ריבנאי עבור Diablo3, וכן בקטגוריה חברות מהמגזר העסקי אשר הובילו מהלכים חברתיים זכה באומן עבור \"פריגת - מבשלות בירה בינלאומיות\".
בקטגוריית הפיננסים - זכה מזרחי טפחות בזהב (ראובני פרידן), בקטגוריית קמעונאות ומוצרי חשמל - זכה בזהב מפעל הפיס (אדלר חומסקי), בקטגוריית רכב ותחבורה - זכה אופל קורסה YOU בזהב (גיתם BBDO), בקטגוריית שירותי תקשורת - זכה בזהב בזק בינלאומי (אדלר חומסקי) ובקטגוריית עמותות, ארגונים התנדבותיים, משרדי ממשלה, מלכ\"רים זכתה בזהב האגודה למלחמה בסרטן (גיתם BBDO).
בקטגוריית המגזרים זכה סקטורס אלבוסתאני (בכסף) עבור מהפכת ה-NGN לבזק. גל אורן BSD זכה בארד עבור ישראכרט עבור מהפכת האשראי במגזר החרדי.
בסיכום הכללי לפי משרדי פרסום: מקאן אריקסון עם 7 פרסים: 2 זהב, 3 כסף ו-2 ארד; אדלר חומסקי עם 7 פרסים: 2 זהב, 3 כסף ו-2 ארד; גיתם BBDO עם 4 זכיות: 2 זהב, כסף וארד; באומן בר ריבנאי עם 3 זכיות: 2 זהב וארד; יהושע TBWA עם 3 זכיות: 3 כסף; ראובני פרידן עם 3 זכיות: זהב ו-2 ארד; גליקמן נטלר סמסונוב עם 2 זכיות: זהב וכסף; סקטורס אלבוסתאני עם כסף וגל אורן BSD עם ארד.
מודי כידון מעניק לראובן אדלר פרס על מפעל חיים (צלם: אביב חופי)
מודי כידון מעניק לראובן אדלר פרס על מפעל חיים (צלם: אביב חופי)
במהלך הטקס בו השתתפו מאות אנשי שיווק, מפרסמים, פרסומאים ונציגי מדיה, העניק מודי כידון, יו\"ר איגוד הפרסום (היוצא) פרס מפעל חיים לראובן אדלר, ממייסדי אדלר חומסקי, על תרומתו לענף הפרסום הישראלי. זו הפעם השנייה בה מוענק פרס מפעל חיים במסגרת תחרות האפי. בשנה שעברה הוענק הפרס לגזי קפלן ז\"ל - מנכ\"ל אסם.
תגובות לכתבה(15):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    הסיבה האמיתית לזכייה של מקאן בפלטינום
    רן 07/2013/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא שהמהפכה שדומינוס קיבלה עליה את הפרס היא המהפכה הדיגיטלית! לא קריאיייבית, ולזרמון לא היה שום קשר אליה. היא כולה פרי תכנונם של אנשי מקאן ביוניברסל דיגיטל (אמיר ווייס בעיקר) ואנשי הדיגיטל בכל קבוצת מקאן. אז תנשמו
    סגור
  • תזכיר לי כמה זמן מקאן מטפלים בדומינוס?
    צופה 07/2013/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    :-)
    סגור
  • 11.
    היחיד שגורם למודי להיראות צעיר
    חנה 07/2013/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו ראובן
    סגור
  • 10.
    מקאן דומינוס????????????.
    צופה 07/2013/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פתאטי שמקאן לוקחים פרס על עבודה שנעשתה בזרמון גולדמן אין בושה? ועוד להתגאות במהלך של שלוש שנים כשהתקציב אצלהם פחות משנה בושה
    סגור
  • 9.
    מקאן צרכים להחזיר את הפרס
    אחד ש 07/2013/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דומינוס קבלו פרס על עבודה מעולה של שנים. זה הרבה יותר קשור לצוות שלהם מלמשרד הפסום. מקאן טיפל בתקציב כמה חודשים (בהתחשב בזמני ההגשות וכו') ז"א שמקאן לא ממש עשו עבודה מלבד להגיש את לתחרות (שגם את זה צריך לדעת). יפה יהיה אם יתקנו את המצב ולפחות יתנו קרדיט נוסף, אם לא הראשי. אבל זה לא יקרה
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    משרדי פרסום חזיריים מנצלי עובדים לא מאוגדים (ל"ת)
    מנשה יוספוביץ 07/2013/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    מקאן תפרגנו
    אילן 07/2013/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קחו את הפרס שקיבלתם על דומינוס ושילחו אותו להדר ואילון. גם ככה התמונה שלכם עם הפרס מביכה
    סגור
  • 6.
    דומינוס? הפרסום החדש ג-ר-ו-ע! (ל"ת)
    אא 07/2013/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • גם אני לא מבין מהמוצלח בפרסום של דומינוס
    Pix37 07/2013/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו חושב שמישהו יזמין פיצה כי מאור כהן מפרסם אותם ?
    סגור
  • 5.
    נביעות? בזבוז כסף
    שי 07/2013/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו באמת מאמין שהמהלך של נביעות הצליח? שפכו שם עשרות מיליונים על פרסום של כדי המים שבעוד חמש שנים לא יהיו קיימים. וגם בנביעות יודעים את זה. שפכו רפש על המתחרים וזהו
    סגור
  • 4.
    דיאבלו ??.??
    קול העם 07/2013/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה דאחקה שאפילו בבאומן לא מאמינים לה
    סגור
  • קנאי קטן
    באומניסט בגולה 07/2013/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה שזה כואב לראות אחרים מצליחים
    סגור
  • 3.
    מפרגן למקאן
    הדר 07/2013/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על העבודה שנעשתה ע"י הצוות הכי מקצועי שלי בזרמון גולדמן.
    סגור
  • 2.
    מקאן על דומינוס אין בושה?
    זרמי 07/2013/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זאת עבודה של זרמון גולדמן לאורך שנים!!! בושה וחרפה שמקאן לוקחים על זה קרדיט
    סגור
  • 1.
    מקאן קצרו פרס שממש לא שלהם
    מקאניסט 07/2013/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכבוד מגיע ללקוח הצמו ולזרמון גולדמן על עבודה מעולה במשך שנים וקו מנחה שמקאן בסה"כ המשיכו
    סגור