שיווק ופרסום
אפקט הדומינו'ס: מקאן זכה בפלטינום, גליקמן בגראנד ואדלר עם 7 פרסים
גליקמן נטלר סמסונוב גרף את הגראנד אפי עבור המהלך האפקטיבי של השנה ל-Fuze Tea. אדלר חומסקי ומקאן הם המעוטרים ביותר עם 7 פרסים כל אחד
תחרות האפי 2013 שהתקיימה הבוקר (יום א\'), הסתיימה לפני שעה קלה כאשר ה\'ווינרים\' הבולטים הם מקאן אריקסון, גליקמן נטלר סמסונוב ואדלר חומסקי שחילקו ביניהם את התארים הנחשקים.
מקאן אריקסון ו\'דומינו\'ס פיצה\' הם הזוכים הגדולים של אפי 2013 עם פרס הפלאטינום שמוענק עבור הישג שיווקי מרשים לאורך שנים (3 שנים לפחות). בקטגוריה זו נשפטים העולים לגמר על ידי בכירי המנכ\"לים במשק. המהלך הנבחר עבור מותג הפיצה הוגדר בשם \'החדשנות הדיגיטלית שהמציאה מחדש את דומינו\'ס פיצה בישראל\'.
ההישג של מקאן לא הסתכם בזאת - המשרד (יחד עם אדלר חומסקי) היה זה שגרף את מירב הזכיות, 7 בסך הכל עבור: דומינו\'ס פיצה, הרשות הלאומית למלחמה בסמים ואלכוהול, כללית (2 פרסים), חוגלה קימברלי, קק\"ל ואל על.
צוות מקאן אריקסון ודומינוס פיצה, זוכי האפי פלאטינום (צלם: אביב חופי)
משרד נוסף שיכול להרשות לעצמו לפתוח את בקבוק השמפניה הוא גליקמן נטלר סמסונוב שזכה בגראנד אפי - הפרס המוענק למהלך השיווקי המוצלח של השנה החולפת. הזכייה של גליקמן היא בעבור מהלך FUZE TEA \"הטעם עושה את המותג! FUZE TEA כובש את קטגוריית התה הקר בישראל\". מהלך זה אף זכה גם בקטגוריית מוצרי המזון של החברה המרכזית למשקאות קלים.
צוות גליקמן נטלר סמסונוב והחברה המרכזית למשקאות קלים, זוכי הגראנד אפי (צלם: אביב חופי)
אדלר חומסקי מצטרף לרשימת המשרדים הבולטים באפי 2013 בזכות היותו משרד הפרסום שגרף, יחד עם מקאן אריקסון את מירב הפרסים - 7 בסך הכל. בין הזכיות נמנים מהלכים עבור מפעל הפיס, בנק הפועלים, בזק, בזק בינלאומי, בית השנתי, דרך ארץ (כביש 6) ואזורים.
תחרות האפי מתקיימת זו השנה ה-13 בישראל ומנוהלת על ידי איגוד השיווק, איגוד הפרסום והמי\"ל. השנה הוגשו 86 עבודות, ב-14 קטגוריות ואלו דורגו על ידי צוות בן 70 שופטים, בהם אנשי שיווק, פרסומאים, אנשי יח\"צ, יעוץ ומחקר, ואנשי אקדמיה.
בפרסי הכסף והארד בקטגוריית הפלטינום זכו (בהתאמה) יהושע TBWA עבור \"מקדונלד\'ס עושה את הבלתי יאומן: מהפכת בריאות בקטגוריית המזון המהיר\" וראובני פרידן עבור \"מהפכת הסקפטיות - שלב אחר שלב\".
בין הזוכים בקטגוריות הנוספות: ב-media innovation, הקטגוריה אשר נוספה השנה לראשונה - זכתה הרשות הלאומית למלחמה בסמים ובאלכוהול (מקאן אריקסון), אמצעי תקשורת ומדיה: זכה משרד הפרסום באומן בר ריבנאי עבור Diablo3, וכן בקטגוריה חברות מהמגזר העסקי אשר הובילו מהלכים חברתיים זכה באומן עבור \"פריגת - מבשלות בירה בינלאומיות\".
בקטגוריית הפיננסים - זכה מזרחי טפחות בזהב (ראובני פרידן), בקטגוריית קמעונאות ומוצרי חשמל - זכה בזהב מפעל הפיס (אדלר חומסקי), בקטגוריית רכב ותחבורה - זכה אופל קורסה YOU בזהב (גיתם BBDO), בקטגוריית שירותי תקשורת - זכה בזהב בזק בינלאומי (אדלר חומסקי) ובקטגוריית עמותות, ארגונים התנדבותיים, משרדי ממשלה, מלכ\"רים זכתה בזהב האגודה למלחמה בסרטן (גיתם BBDO).
בקטגוריית המגזרים זכה סקטורס אלבוסתאני (בכסף) עבור מהפכת ה-NGN לבזק. גל אורן BSD זכה בארד עבור ישראכרט עבור מהפכת האשראי במגזר החרדי.
בסיכום הכללי לפי משרדי פרסום: מקאן אריקסון עם 7 פרסים: 2 זהב, 3 כסף ו-2 ארד; אדלר חומסקי עם 7 פרסים: 2 זהב, 3 כסף ו-2 ארד; גיתם BBDO עם 4 זכיות: 2 זהב, כסף וארד; באומן בר ריבנאי עם 3 זכיות: 2 זהב וארד; יהושע TBWA עם 3 זכיות: 3 כסף; ראובני פרידן עם 3 זכיות: זהב ו-2 ארד; גליקמן נטלר סמסונוב עם 2 זכיות: זהב וכסף; סקטורס אלבוסתאני עם כסף וגל אורן BSD עם ארד.
מודי כידון מעניק לראובן אדלר פרס על מפעל חיים (צלם: אביב חופי)
במהלך הטקס בו השתתפו מאות אנשי שיווק, מפרסמים, פרסומאים ונציגי מדיה, העניק מודי כידון, יו\"ר איגוד הפרסום (היוצא) פרס מפעל חיים לראובן אדלר, ממייסדי אדלר חומסקי, על תרומתו לענף הפרסום הישראלי. זו הפעם השנייה בה מוענק פרס מפעל חיים במסגרת תחרות האפי. בשנה שעברה הוענק הפרס לגזי קפלן ז\"ל - מנכ\"ל אסם.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(15):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
12.הסיבה האמיתית לזכייה של מקאן בפלטינוםרן 07/2013/08הגב לתגובה זו0 0היא שהמהפכה שדומינוס קיבלה עליה את הפרס היא המהפכה הדיגיטלית! לא קריאיייבית, ולזרמון לא היה שום קשר אליה. היא כולה פרי תכנונם של אנשי מקאן ביוניברסל דיגיטל (אמיר ווייס בעיקר) ואנשי הדיגיטל בכל קבוצת מקאן. אז תנשמוסגור
-
תזכיר לי כמה זמן מקאן מטפלים בדומינוס?צופה 07/2013/08הגב לתגובה זו0 0:-)סגור
-
11.היחיד שגורם למודי להיראות צעירחנה 07/2013/07הגב לתגובה זו0 0זו ראובןסגור
-
10.מקאן דומינוס????????????.צופה 07/2013/07הגב לתגובה זו0 0פתאטי שמקאן לוקחים פרס על עבודה שנעשתה בזרמון גולדמן אין בושה? ועוד להתגאות במהלך של שלוש שנים כשהתקציב אצלהם פחות משנה בושהסגור
-
9.מקאן צרכים להחזיר את הפרסאחד ש 07/2013/07הגב לתגובה זו0 0דומינוס קבלו פרס על עבודה מעולה של שנים. זה הרבה יותר קשור לצוות שלהם מלמשרד הפסום. מקאן טיפל בתקציב כמה חודשים (בהתחשב בזמני ההגשות וכו') ז"א שמקאן לא ממש עשו עבודה מלבד להגיש את לתחרות (שגם את זה צריך לדעת). יפה יהיה אם יתקנו את המצב ולפחות יתנו קרדיט נוסף, אם לא הראשי. אבל זה לא יקרהסגור
- טען עוד
-
8.משרדי פרסום חזיריים מנצלי עובדים לא מאוגדים (ל"ת)מנשה יוספוביץ 07/2013/07הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.מקאן תפרגנואילן 07/2013/07הגב לתגובה זו0 0קחו את הפרס שקיבלתם על דומינוס ושילחו אותו להדר ואילון. גם ככה התמונה שלכם עם הפרס מביכהסגור
-
6.דומינוס? הפרסום החדש ג-ר-ו-ע! (ל"ת)אא 07/2013/07הגב לתגובה זו0 0סגור
-
גם אני לא מבין מהמוצלח בפרסום של דומינוסPix37 07/2013/07הגב לתגובה זו0 0מישהו חושב שמישהו יזמין פיצה כי מאור כהן מפרסם אותם ?סגור
-
5.נביעות? בזבוז כסףשי 07/2013/07הגב לתגובה זו0 0מישהו באמת מאמין שהמהלך של נביעות הצליח? שפכו שם עשרות מיליונים על פרסום של כדי המים שבעוד חמש שנים לא יהיו קיימים. וגם בנביעות יודעים את זה. שפכו רפש על המתחרים וזהוסגור
-
4.דיאבלו ??.??קול העם 07/2013/07הגב לתגובה זו0 0זה דאחקה שאפילו בבאומן לא מאמינים להסגור
-
קנאי קטןבאומניסט בגולה 07/2013/07הגב לתגובה זו0 0כנראה שזה כואב לראות אחרים מצליחיםסגור
-
3.מפרגן למקאןהדר 07/2013/07הגב לתגובה זו0 0על העבודה שנעשתה ע"י הצוות הכי מקצועי שלי בזרמון גולדמן.סגור
-
2.מקאן על דומינוס אין בושה?זרמי 07/2013/07הגב לתגובה זו0 0זאת עבודה של זרמון גולדמן לאורך שנים!!! בושה וחרפה שמקאן לוקחים על זה קרדיטסגור
-
1.מקאן קצרו פרס שממש לא שלהםמקאניסט 07/2013/07הגב לתגובה זו0 0הכבוד מגיע ללקוח הצמו ולזרמון גולדמן על עבודה מעולה במשך שנים וקו מנחה שמקאן בסה"כ המשיכוסגור