שיווק ופרסום

14 משרדים, 66 חברות ו-86 מהלכים: הסתיים שלב ההגשות לתחרות האפי

זהו מספר העבודות הגדול ביותר בתולדות ה-Effie ישראל. התחרות נערכת זו השנה ה-13, על ידי איגוד חברות הפרסום, איגוד השיווק הישראלי והמי"ל
תחרות האפי לאפקטיביות בפרסום 2013 חתמה את שלב הגשת העבודות. בתחרות המנוהלת זו השנה ה-13 על ידי איגוד חברות הפרסום, איגוד השיווק הישראלי והמי\"ל מדווחים כי 66 מהחברות הגדולות במשק הגישו 86 מהלכים באמצעות 14 משרדי פרסום. זהו מספר העבודות הגדול ביותר בתולדות ה-Effie ישראל. 9 חברות מתמודדות בקטגוריה החדשה Media Innovation.
בין המפרסמים הבולטים השנה: אסם, בזק, בנק הפועלים, חוגלה-קימברלי, ישראכרט, מפעל הפיס, שטראוס, שירותי בריאות כללית, קוקה קולה, תנובה ועוד. בקרב משרדי הפרסום בולטים : מקאן אריקסון, אדלר חומסקי, גיתם BBDO, באומן-בר-ריבנאי ויהושע TBWA.
לקטגוריית יופי אופנה טואלטיקה ופארם הוגשו 4 עבודות; לקטגוריית אמצעי תקשורת ומדיה הוגשו שתי עבודות; לקטגוריית קמעונאות ומוצרי חשמל הוגשו 5 עבודות; לקטגוריית מוצרי מזון הוגשו 11 עבודות; לקטגוריית נדל\"ן ותשתיות הוגשו 3 עבודות; לקטגוריית פיננסים הוגשו 10 עבודות; לקטגוריית רכב ותחבורה הוגשו 4 עבודות; לקטגוריית שירותי תקשורת הוגשו 5 עבודות; לקטגוריית שירותים נופש ופנאי הוגשו 4 עבודות; לקטגוריית עמותות, ארגונית התנדבותיים, משרדי ממשלה, מלכ\"רים ורשויות ציבוריות, הפועלים לקידום מטרות חברתיות וציבוריות הוגשו 7 עבודות; לקטגוריית חברות מהמגזר העסקי אשר הובילו מהלכים חברתיים הוגשה עבודה אחת, לקטגוריית מגזרים הוגשו 5 עבודות, לקטגוריה החדשה MEDIA INNOVATION - הוגשו 9 עבודות. בקטגוריה היוקרתית Effie Platinum, הבוחנת פרסום אפקטיבי לאורך זמן, יתמודדו השנה 16 חברות.
את הליך השיפוט יובילו סגל שופטים רחב המונה למעלה מ- 70 שופטים, בתוכם אנשי שיווק, פרסומאים, אנשי יח\"צ, יעוץ ומחקר, ואנשי אקדמיה בעלי תואר דוקטור ומעלה העוסקים בהוראה פעילה במוסדות להשכלה גבוהה. ההליך יכלול 2 שלבים בהם קריאת חומר כתוב המציג את הרעיון והמהלכים האסטרטגיים שנעשו במסגרת הפעילות השיווקית, וצפייה באלמנטים הקריאטיביים שליוו את המהלך. בסוף הסבב הראשון יוחלט על העולים לגמר ובקרב העולים לגמר ייקבעו הזוכים בכל קטגוריה כמו גם הזוכה בפרס ה- Grand Effie - מהלך השיווק והפרסום של השנה.
גם השנה תדרג קבוצת מנכ\"לים נבחרת המונה כ-15 מנכ\"לים של החברות המובילות במשק, בראשותו של יונה פוגל, מנכ\"ל פז ויו\"ר התחרות, את המהלכים השיווקיים שייעלו לגמר ב-Effie Platinum. ציונם יהווה 50% מסך הציון הכולל.
האפי הוא פרס בינלאומי והתחרות נערכת ביותר מ-40 מדינות מסביב לעולם. יוזכר כי בשנה שעברה, משרד הפרסום מקאן אריקסון סיים עם 8 זכיות ואפי פלטינום על מהלך לאומי קארד; פרס הגראנד אפי הלך לפובליסיס על מהלך שטוחים, אדלר חומסקי סיים עם מירב הזכיות שעמדו על 10 ובאומן בר ריבנאי סיים את התחרות עם 5 זכיות.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רואים שפרלמוטר עזב את מקאן (ל"ת)
    שלומיקו 05/2013/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    בלוף
    שי 05/2013/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל האפ"י הזה הוא גיבוב של נתונים חצי מומצאים ובניה של סיפור שכל קשר בינו לבין המציאות מקרי לחלוטין. כשלונות גמורים זכו בעבר בפרסים רק כי סיפרו את הסיפור בצורה נכונה, הבליטו נתונים מסוימים והעלימו אחרים. יעדים מומצאים בדיעבד ומחקרים מוזמנים במיוחד בשביל לחלץ נתון חיובי. בדיחה
    סגור
  • 1.
    מתי הטקס?
    אחד שלא יודע 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא כתוב מתי טקס הענקת הפרסים ...
    סגור
  • בתחילת יולי (ל"ת)
    אחימעץ 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור