שיווק ופרסום
על קורה מחליקה בגג גורד שחקים, לבד עם מצלמה - הקמפיין המפחיד בעולם?
אל תנסו בבית: התחביב המטורף של ואדים מאחורוב וויטלי יאקננקו, לצלם תמונות כשהם בקצהו של גורד שחקים הפך לקמפיין עבור מותג נעליים. צפו
שיתוף הפעולה בין מותגים מסחריים לחובבי אקסטרים בסביבתם הטבעית, עלה שלב עם החיבור בין מותג הנעליים HUB ו-2 ה\'רופרים\' (Roofers, מלשון גג באנגלית) הרוסים ואדים מאחורוב וויטלי יאקננקו.
Roofers הוא המינוח שמגדיר את אחד הדברים הכי מפחידים שניתן להעלות על הדעת. מאחורוב ויאקננקו משלבים בין צילום לטיפוס לגבהים בסביבה עירונית, דהיינו גגות. השניים שנחשבים לחלוצים בתחום, מטפסים לפסגות גורדי שחקים, צועדים על עמודים וקורות בין שמיים לארץ, חמושים במצלמה בלבד ומספקים לעולם תמונות נדירות, בזוויות מסמרות שיער, שיגרמו גם למי שלא סובל מפחד גבהים להחסיר פעימה.
לא קשה להבין מדוע מותג נעליים כמו HUB חובר ל-2 המטפסים המטורפים. המותג פונה לקהל צעיר שמחפש הגדרה אישית באמצעות אופנה, ומה יותר הולם מאשר 2 רוסים בגיל הנכון, שחתומים על מעשה אמיץ ומקורי ולא שוכחים כמובן לצלם \'פריימים\' שבהן מככבות הנעליים שלהם. כן, ניחשתם נכון, הנעליים של HUB.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.יש איזה קופי בישראל שעושה את זה, לא? (ל"ת)שסק 04/2013/03הגב לתגובה זו0 0סגור