שיווק ופרסום
חנן בן ארי ואמו בקמפיין מרגש ל"אל על" | פרסומת השבוע
אל על משיקה קמפיין מרגש בכיכובם של חנן בן ארי ואמו לצד בר ברימר, בהשראת סיפור אמיתי של משרתי מילואים. המטרה: להוקיר את משרתי המילואים ולהעניק להם רגעים בלתי נשכחים עם יקיריהם | פרסומת השבוע
הפרסומת החדשה של "אל על" הצליחה לרגש צופים רבים בשבוע האחרון כאשר "אל על" ממשיכה להוקיר את משרתי המילואים והפעם עם קמפיין ייחודי ומרגש שעלה השבוע בפלטפורמות השונות. הקמפיין, בהובלת משרד הפרסום מקאן, מבוסס על סיפורו האמיתי של משרת מילואים שפספס את לידת בנו בשל פעילות מבצעית.
את הדמות הראשית יגלם השחקן והדוגמן בר ברימר, ואליו יצטרף פרזנטור החברה, הזמר חנן בן ארי, שישתתף לראשונה בקמפיין לצד אמו, לאה בן ארי. בשלטי החוצות ובפרסומים נוספים יופיעו גם משרתי מילואים אמיתיים, שהקדישו מזמנם להגנה על המדינה.
מטרת הקמפיין היא להדגיש את ההערכה הרבה כלפי משרתי המילואים ולחזק את הקשר שלהם עם משפחותיהם. לצד זאת, אל על משיקה הטבה חדשה: 100 נקודות מועדון הנוסע המתמיד עבור כל יום מילואים. הנקודות יאפשרו רכישת כרטיסי טיסה, מבצעי הטבות ייחודיים ועוד.
דבר המשרד
הבריף שלנו פוצח דווקא מתוך ההצעה השיווקית – מצאנו דרך "להפוך" את ימי המילואים ואת הזמן שאנשי ונשות המילואים נתנו לנו השנה, להצעת ערך אמיתית – נקודות הנוסע המתמיד. כדי שהזמן שניתן "יהפוך" לזמן חדש ותהיה אפשרות והזדמנות לייצר רגעים חדשים יחד במקום הרגעים שהתפספסו השנה ולא יחזרו. אחרי שהיתה לנו הצעת ערך מפוצחת ומחוברת ל-DNA של אל על, מצאנו את הדרך הייחודית והאותנטית לספר את הסיפור דרך פרזנטור, שכמעט לא היה פרזנטור אלא ממש הוא עצמו – האמן חנן בן ארי שהסתובב השנה באין סוף בסיסים, מוצבים, שטחי כינוס ואפילו שטחי אש, הופיע בפני אינסוף חיילים וחיילות ועל הדרך, בדרכו האנושית והמדהימה, שמע המון סיפורים אישיים של המון משרתי ומשרתות מילואים. גאים לספר ולשתף כי 81 אלף משרתי ומשרתות מילואים מימשו את ההטבה והפכו 1.8 מיליון ימי מילואים ל-1.8 מיליארד נקודות הנוסע המתמיד! מאחלים להם טיסה נעימה ולא לשכוח לארוז לבד.
סיפור מבניית הקמפיין
כשחיפשנו את הסטוריטלינג, את הסינופסיס של הסרט הראשי בקמפיין, הגענו לכל מיני סיפורים ותסריטים מעניינים, מחדשים ומרגשים. אבל אז פתאום עלה הרעיון לשתף את לאה בן ארי (כן, כן, האמא האמיתית של...) בסרט. זה נזרק כאילו חצי בצחוק ואז ברגע אחד הבנו שזה דווקא רעיון מעולה. ובתכל'ס? היא שיחקה אותה.
כשחיפשנו את הסטוריטלינג, את הסינופסיס של הסרט הראשי בקמפיין, הגענו לכל מיני סיפורים ותסריטים מעניינים, מחדשים ומרגשים. אבל אז פתאום עלה הרעיון לשתף את לאה בן ארי (כן, כן, האמא האמיתית של...) בסרט. זה נזרק כאילו חצי בצחוק ואז ברגע אחד הבנו שזה דווקא רעיון מעולה. ובתכל'ס? היא שיחקה אותה.
מה היה האתגר הכי גדול בפרוייקט?
האתגר הגדול בפרויקט היה בכלל ליצור פרויקט עוצמתי, אותנטי, לאומי ורלוונטי אחרי פרויקט 'נבחרת הדגל' המרגש והרחב שעשינו בקיץ האחרון. חיפשנו את 'הדבר הבא'. כשפיצחנו את הצעת הערך הרגשנו שזה ה'בול בפוני' שחיפשנו. הצלחנו לספר עשרות אלפי סיפורים דרך סיפור אחד (ואמיתי דרך אגב) ומצאנו את הדרך, אולי לראשונה בתקופה הזו, להפוך את הדבר החמקמק הזה שכל כך חסר לאנשים שעזבו את החיים באמצע והתגייסו בשביל המדינה – זמן – למשהו מוחשי, בעל שווי ובו זמנית למשהו ריגשי, חווייתי, אישי.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
'רותם! רותם מבא"פ לכיש!'
מהמשפטים האלה שאתה כותב בדראפט הראשוני של התסריט ובסוף הוא ממשיך איתך עד הסוף. צילמנו את המשפט הזה במשך בערך 20 דקות עד שהוא התיישב לנו כמו שרצינו. ולא, אף אחד מאיתנו לא שירת בבא"פ לכיש.
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
להסכים פה אחד על הצעת הערך. הרגשנו שאנחנו לא רק מחלקים הטבה, 'פרס', כסף. אלא ממש מייצרים הזדמנות לכל מי שפספסו כל כך הרבה רגעים גדולים וקטנים השנה – לטוס ולייצר רגעים חדשים. להתחיל לחזור לשגרה ולחיים שנשארו קצת מאחור.
'רותם! רותם מבא"פ לכיש!'
מהמשפטים האלה שאתה כותב בדראפט הראשוני של התסריט ובסוף הוא ממשיך איתך עד הסוף. צילמנו את המשפט הזה במשך בערך 20 דקות עד שהוא התיישב לנו כמו שרצינו. ולא, אף אחד מאיתנו לא שירת בבא"פ לכיש.
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
להסכים פה אחד על הצעת הערך. הרגשנו שאנחנו לא רק מחלקים הטבה, 'פרס', כסף. אלא ממש מייצרים הזדמנות לכל מי שפספסו כל כך הרבה רגעים גדולים וקטנים השנה – לטוס ולייצר רגעים חדשים. להתחיל לחזור לשגרה ולחיים שנשארו קצת מאחור.
עוד ב-
קרדיטים
לקוח: נדב חנין, אופיר גולדמן, לי בן חמו, טל הופמן
ניהול לקוח: יובל כהן, מישל לוין ונועה מור, בת-אל אסייג, מיכל פופוב
קריאייטיב: רעות רז, אור קורן, רן אלון
אסטרטגיה: מיכל גלדברד. הפקה: ליאן אלקסלסי, נטלי זיו. סטודיו: סטודיו מקאן.
חברת הפקה: שושי ואודי . במאי: רני כרמלי
לקוח: נדב חנין, אופיר גולדמן, לי בן חמו, טל הופמן
ניהול לקוח: יובל כהן, מישל לוין ונועה מור, בת-אל אסייג, מיכל פופוב
קריאייטיב: רעות רז, אור קורן, רן אלון
אסטרטגיה: מיכל גלדברד. הפקה: ליאן אלקסלסי, נטלי זיו. סטודיו: סטודיו מקאן.
חברת הפקה: שושי ואודי . במאי: רני כרמלי
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(10):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
9.לא מרגש בכלל.מאוסלולה 01/2025/05הגב לתגובה זו0 1לא אוהבת אותו לא מרגש ולא נעלייםסגור
-
8.חנן בן ארי עדיין לא החליט באיזה מחנה הוא , חילוני או דתחנן 01/2025/05הגב לתגובה זו0 1בן ארי עדיין לא החליט באיזה מחנה ועולם הוא חי חילוני לייט או דתי מתחסד. הוא מגעיל בשני הערוצים , הוא והשירים העלובים שלו. תתגלח לפחות תראה כמו אדם ולא כמו החמאססגור
-
7.ללא מיליםמשאית הזבל 01/2025/05הגב לתגובה זו0 1אל על הכי פח שבעולם... בדוק...סגור
-
6.אל על המתחסדתמיצי 01/2025/04הגב לתגובה זו1 1אחרי שניצלה את המלחמה לטובתה במחירי טיסות שלא מהעולם הזה אל על מתחסדת ומציגה עצמה כפטריוטית שחומלת על המילואימניקים. נזכור ולא נשכח את חמדנותה החזירית!!!סגור
-
Shitמשאית הזבל 01/2025/05הגב לתגובה זו0 0אל על הכי פח שבעולם... בדוק...סגור
-
5.ואני חשבתי שהשיר שלו "אמא" זה על שם אימו המנוחה (ל"ת)אוי התבלבלתי 01/2025/04הגב לתגובה זו0 1סגור
-
4.אמא של חנןשושי 01/2025/04הגב לתגובה זו0 0אייך נתת לו להתגרד ולרסק כזאת משפחה נהדרת?????תחזירי אותם יחד...את נראת חכמה ...תשפיעי עליו אין מצווה גדולה מהחזרת גרושתו...??????????סגור
-
3.עדי זרפיפיג'ון חינה 01/2025/04הגב לתגובה זו1 0חרא של חברה וחרא של פרסומת, ביצוע גרוע ואולי מכוון להציק למילואימניקים. שילכו לאכול בורקס וטחינהסגור
-
2.מה. ריגוש בחנן בן ארי ? (ל"ת)השור 01/2025/04הגב לתגובה זו0 2סגור
-
1.קמפיין מזעזע תפקיד האשה רחם , הגבר להרוגעם נדייק 01/2025/04הגב לתגובה זו3 3הלו המאה ה21 קמפיין מיזוגני, ושובניסטי מתאים יותר למלחמת העולם השנייה !! תתקדמוסגור