שיווק ופרסום
סודהסטרים בקמפיין מיחזור חדש: "מחויבים לעתיד טוב יותר"
סודהסטרים ממשיכה לפעול למען עתיד טוב יותר וכעת היא עולה עם קמפיין חדש, שבמסגרתו היא ממחישה לצרכנים כי מכשיר אחד שלה יכול להחליף מעל אלף בקבוקים חד-פעמיים
סודהסטרים, מותג המשקאות המוגזים עולה עם קמפיין חדש, שכותרתו היא הסלוגן 'סודהסטרים אחד מחליף מעל אלף בקבוקים חד-פעמיים'. הקמפיין עולה במטרה להמחיש כי האפשרות להפחית את צריכת מוצרי הפלסטיק החד פעמיים נמצאת בהישג ידו של כל צרכן.
במסגרת הקמפיין, הציבה החברה מכשיר סודהסטרים בודד, על מדפי המשקאות הקלים באחד מסניפי רשתות המזון המובילות בארץ, במקום מאות בקבוקי שתייה שבדרך כלל מאכלסים מדפים אלה, והציבה לצידו שלט עם הכיתוב 'סודהסטרים אחד מחליף מעל אלף בקבוקים חד-פעמיים'. המהלך ממחיש פעם נוספת את מחויבותה של סודהסטרים לאחריות סביבתית ואת עידודם של הצרכנים לאימוץ אורח חיים המעודד קיימות.
על פי מחקר צרכנים שנערך בשנת 2023**, נמצא כי שיעור המיחזור העולמי של פסולת הפלסטיק עומד על פחות מעשרה אחוזים. נתונים אלה מדגישים את החשיבות שבצמצום השימוש בפלסטיק חד פעמי, וזאת, בין היתר באמצעות שימוש בפתרונות חלופיים, שפגיעתם בסביבה פחותה.
עוד ב-
לדברי שלומי בכור, מנכ"ל חברת סודהסטרים ישראל: "בסודהסטרים אנו מחויבים מזה שנים לתעשייה ברת קיימא ולעתיד טוב יותר עבורנו ועבור כדור הארץ. לכן בחרנו דווקא החודש, בנובמבר הידוע כ-חודש הקניות, לחדד את המסר הסביבתי הקורא לצרכנים שלנו לעשות בחירות טובות יותר עבורם ועבור הסביבה. אנו מעודדים את הצרכנים לרכוש בצורה חכמה, כלכלית וסביבתית, מוצרים שיישארו איתם גם שנים קדימה. במסגרת הקמפיין בחרנו להדהד את המסר שמכשיר אחד של סודהסטרים יכול לאפשר לצרכנים ליהנות ממספר רב של משקאות מוגזים בשלל טעמים, בפשטות ובנוחות, בלי צורך לצאת מהבית או לסחוב בקבוקים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה