שיווק ופרסום

מותג דגני הבוקר האהוב בקמפיין מרגש: "עתיד הספורט הישראלי"

תמונות של שלושה ספורטאים צעירים, יחד עם ספורטאיות פראלימפיות שמשמשות להם מנטוריות, יופיעו על גבי האריזה במהדורה מיוחדת של מוצר הדגל "קורנפלקס של אלופים ואלופות". תכני המיזם יקודמו בנכסי הדיגיטל של תלמה, ההתאחדות הישראלית לספורט נכים ו-YNET, כדי לעודד ילדות וילדים עם מוגבלויות להצטרף לענפי ספורט שונים
מערכת ice |  1
קורנפלקס (צילום סופי גורדון/פלאש 90)
מותג דגני הבוקר תלמה וההתאחדות הישראלית לספורט נכים משיקות מיזם משותף שמטרתו לעודד ילדות, ילדים ונוער עם מוגבלויות פיזיות ו/או לקות ראייה או עיוורון, לעסוק בפעילות ספורטיבית. במסגרת המיזם, נבחרו שני ילדים וילדה עם מוגבלויות שנמצאים  בתחילת דרכם הספורטיבית, אל הילדים וילדות, צוותו מנטוריות שהן ספורטאיות פאראלימפיות כדי שילוו וידריכו אותם.
תמונות של צמדי הספורטאים והספורטאיות יופיעו על גבי אריזות במהדורה מיוחדת למוצר הדגל של החברה, "קורנפלקס של אלופים ואלופות". בנוסף, יעלו לאתר תלמה ולנכסיה השונים תכנים במטרה לקדם וולעודד ילדים, ילדות ונוער עם מוגבלוית מכל רחבי הארץ, יחד עם הוריהם, להכיר את אפשרויות ההשתלבות בענפי הספורט השונים.

"קידום אורח חיים פעיל ותמיכה בספורטאים ובכלל זה בספורט הפראלימפי, הם ערכים בהם תלמה עוסקת מזה שנים ואנחנו מאוד שמחים לשתף פעולה עם ההתאחדות הישראלית לספורט נכים במיזם המיוחד הזה ולתת במה לילדים ולילדות מוכשרים אשר מהווים את הדור הבא של הספורט הפראלימפי", אמרה נגה בנר-סוארי, סמנכ"לית השיווק ביוניליוור בישראל.
"בעבר אף תמכנו במשלחת הישראלית למשחקים הפראלימפיים בטוקיו 2020 ואנחנו מקיימים, יחד עם החברה למתנ"סים, את פרויקט 'משפחות של אלופים' כבר שבע שנים אשר שם דגש, בין היתר, על שילוב ילדים עם מוגבלות בפעילות ספורטיבית במתנסים ברחבי הארץ. בנוסף, השקנו אריזה נגישה יותר של "קורנפלקס של אלופים" המותאמת לאנשים עם מוגבלות – עם פתיחה קלה יותר ומידע תזונתי מונגש. הפעם אנחנו מרחיבים את היריעה ושמים את הפוקוס על ילדים, ילדות ונוער מוכשרים ומעוררי השראה, שהם עתיד הספורט הישראלי".
לדברי יו"ר ההתאחדות לספורט נכים,  רו"ח אהוד רצאבי: "המסר החשוב הוא שהמגבלה הפיזית אינה מהווה מכשול בפני כח הרצון לרבות העיסוק בספורט. ספורט יכול לשנות חיים ולהוביל לשיאים חדשים ובלתי צפויים, בין אם אתה עם מגבלה או בלעדיה. אני מודה לחברת תלמה על שהיא מסייעת לנו להפיץ את המסר החשוב בצורה מקורית ובקרב קהלים רבים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דגני בוקר ופרידות בזוגיות!!!!
    אנצי!!!! 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מבין זוגות שנפרדים וחוזרים.זה כמו לאכול קערה של קורנפלקס עם חלב.לטעום ואז לומר:הטעם לא משהו,אבל אם נשים את זה למקרר אולי הטעם ישתפר יותר מאוחר-ג'רי סיינפלד!!!!
    סגור