שיווק ופרסום

כבש את קהל הצעיר בזכות טיקטוק: המכירות של ד"ר פפר מזנקות

בזמן קוקה קולה ופפסי נכשלות בזיהוי הלך הרוח בשוק, בד"ר פפר פעלו נכון וקצרו את הפירות. בזכות אסטרטגיה שיווקית שכללה הגדלת נוכחות ופנייה לקהל הצעיר ברשתות החברתיות, המכירות של ד"ר פפר עלו עד שהן שהשתוו לאלו של פפסי 
מערכת ice | 
ד"ר פפר, פפסי (צילום shutterstock)
במשך שנים פפסי וקוקה קולה, נאבקו האחת בשנייה על התואר מותג המקאות המוגזים הנמכר ביותר בארה"ב. באותו הזמן מותג המשקאות הלא פחות ותיק ד"ר פפר, היה ממוקם מתחת שני אלו, אך כעת הכל השתנה.
לפי נתוני מכירות של חברת Beverage Digest, שעוקבת בין השאר אחרי מכירות בשוק המשקאות המוגזים בארה"ב, ופורסמו בוול סטריט ג'ורנל, אחרי קרוב ל-40 שנה, ד"ר פפר עשה היסטוריה והשתווה בנתוני המכירות שלו בארצות הברית לאלו של פפסי. כעת, שני המותגים חולקים יחדיו את המקום השני ברשימה כשבמקום הראשון ניצבת קוקה קולה.
ד"ר פפר, הוקם לפני כ-139 שנים וניתן לקשור את העלייה המתמדת של המכירות שלו להבנה שהקהל הצעיר מאס מהמשקאות הקלאסיים ובהשקעה עקבית בשיווק טעמים יחודיים. 
נכון להיום, שוק המשקאות הקלים בארה"ב מוערך ב-97 מיליארד דולר, כאשר קוקה קולה ופפסי נאבקות על מקומן ברשתות המזון המהיר ברחבי המדינה. באותו הזמן לד"ר פפר, יש הסכמים עם מרבית הרשתות והנוכחות שלו יחסית תדירה שלו סייעה להגדיל את המכירות והפופולאריות של המותג.
בנוסף, המותג ממשיך לקדם עצמו לצעירים בארה"ב על ידי קידום מאסיבי בטיקטוק.  עם יותר ויותר סרטונים ברשת החברתית, שמציגים צעירים שמערבבים ד"ר פפר עם שלל מאכלים, זכו להצלחה גדולה והפכו לוויראליים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה