שיווק ופרסום

קמפיין בשווי 4 מיליון שקל: הפרסום החדש של מותג המיצים האהוב

ליהי קורנובסקי, נערת תפוזינה, מארחת את כוכבת הנוער בר מיניאלי בפרסומת קיצית חדשה. קורנובסקי חידשה את החוזה לשנתיים נוספות, ומהלכי הפרסום כוללים חסויות, טלוויזיה, שלטי חוצות, קמפיין דיגיטל וסושיאל ופרסומת בטלוויזיה. מנהל אגף השיווק ביפאורה יניב פרנקו: "פרסומת חדשה וראשונה לאחר שנתיים"
מערכת ice | 
ליהי קורנובסקי ובר מיניאלי בקמפיין מותג המיצים תפוזינה (צילום שי יחזקאל)
נערת תפוזינה ליהי קורנובסקי מארחת את השחקנית וכוכבת הנוער בר מינאלי בקמפיין קיץ החדש ל"תפוזינה ווייבז". לקורנובסקי, שחידשה את חוזה תפוזינה לשנתיים נוספות, תצטרף בקמפיין קיץ חדש לקידום סדרת "תפוזינה וויבז" החדשה השחקנית הג'ינג'ית בר מיניאלי. תקציב הקמפיין הכולל של תפוזינה ל-2024 צפוי לעמוד על 4 מיליון שקל.
על פי עדכון שמסרה החברה הבוקר (שלישי) בפרסומת החדשה שצולמה ותעלה בקיץ הקרוב מתארחת נערת תפוזינה בחתונה ורוקדת ריקוד משוחרר ממש כמו שבא לה ולתדהמת כל יתר האורחים באירוע. לצידה של התפוזינה ולהשקת סדרה חדשה של "תפוזינה וייבז" נבחרה השחקנית והיוטיוברית, בר מיניאלי. גם היא ג'ינג'ית כמובן.

"עושה את מה שבא לה". ליהי קורנובסקי ובר מיניאלי בקמפיין מותג המיצים תפוזינה (צילום: שי יחזקאל)
לדברי יניב פרנקו, מנהל אגף השיווק ביפאורה: "נערת תפוזינה שלנו ליהי קורנובסקי, ממשיכה איתנו כבר עונה רביעית תחת אותו המסר של תפוזינה החדשה שעושה את מה שבא לה. זו פרסומת טלוויזיה חדשה וראשונה לאחר שנתיים מאז צילמנו את הפרסומת האחרונה של תפוזינה בכיכובה של קורנובסקי הזייפנית שזכתה בתואר הפרסומת האהובה ביותר. לתפוזינה מתווספת לקיץ הזה סדרת קיץ מיוחדת, תפוזינה וויבז, עבורה בחרנו לצרף לראשונה לצידה של נערת תפוזינה שלנו את השחקנית הצעירה בר מינאלי". 
הקמפיין החדש יכלול פרסום טלוויזיה, חסויות, שלטי חוצות, קמפיין דיגיטל ורשתות חברתיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה