שיווק ופרסום

ליהי קורנובסקי בקמפיין בשווי 4 מיליון שקל: "מהלכים משמעותיים"

השחקנית זכתה במתנה מיוחדת לרגל יום האישה באמצעות חידוש חוזה הפרזנטורית של "תפוזינה" לעונה נוספת. קמפיין יום האישה של תפוזינה 2024 מצדיע להתקדמות שעברנו מאז אותה תפוזינה ראשונה של 1994. יניב פרנקו, מנהל אגף השיווק ביפאורה: "תפוזינה של היום היא ממש לא תפוזינה של פעם"
מערכת ice | 
ליהי קורנובסקי (צילום קובי קלדרון)
השחקנית ליהי קורנובסקי קיבלה מתנה מיוחדת לרגל יום האישה, באמצעות חידוש חוזה הפרזנטורית של "תפוזינה" לעונה נוספת. זו העונה הרביעית של קורנובסקי עם הפאה הג'ינג'ית, שממשיכה את המסר של נערת תפוזינה שעושה "מה שבא לה". תקציב הקמפיין של תפוזינה ל-2024 צפוי לעמוד על 4 מיליון שקל. 
בפעם האחרונה שהתייצבה לצילומי תפוזינה היתה קורנובסקי בהריון בחודש תשיעי ובקמפיין הראשון של תפוזינה לשנת 2024, שמוקדש ליום האישה, קורנובסקי כבר אחרי הלידה ומתהדרת בתואר אמא. קמפיין יום האישה של תפוזינה 2024 מצדיע להתקדמות שעברנו מאז אותה תפוזינה ראשונה של 1994 עם השיער הכתום והחולצה הרטובה ומה שנשאר זה רק השיער הכתום. אנחנו התקדמנו.
לדברי יניב פרנקו, מנהל אגף השיווק ביפאורה: "במבט לאחור אל עבר שנות ה-90 ובטח בעיניים של שנת 2024, הנשים בקמפיינים של המותג הוצגו אז בצורה מאוד סקסיסטית. מאז ועד היום נעשו צעדים ומהלכים משמעותיים, שהשאירו מאחור את אותו דימוי תוך שמירה על מסרים וערכים של ביטחון, נשיות, עצמאיות ואת השיא הביאה תפוזינה שלנו עם הליהוק של ליהי קורנובסקי, אשר ממשיכה איתנו כבר עונה רביעית תחת המסר תפוזינה של היום היא ממש לא תפוזינה של פעם. במילים אחרות – התקדמנו. וזה בדיוק המסר אותו חשוב לנו לתקשר לקראת גם ביום האישה 2024".
במסגרת מהלך יום האישה של תפוזינה, ישודרו סרטוני רשת כשלצד קורנובסקי משתתפות נשים בגילאים שונים עם התגובות שלהן היום לפרסומת תפוזינה של 1994.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה