שיווק ופרסום
הלומי הקרב זועקים: "אתם זורקים עלינו". צפו בסרטון שיעלה לרשתות
ביוזמת מילואימניקים, חלקם כוכבי רשת, יעלה קמפיין לקראת חג הפורים במטרה למנוע שימוש בנפצים ובצעצועים מסוכנים. המסר המרכזי העומד מאחוריו מבקש מהציבור מידה של אמפתיה והתחשבות, בהימנעות משימוש במכשירים שעלולים להשיב את החוזרים מהמלחמה - הישר לשדה הקרב
על רקע המלחמה המתמשכת ברצועת עזה, שצירפה רבים למעגל הלומי הקרב, וביוזמת מילואימניקים, יושק מחר (שלישי) קמפיין יוצא דופן. חג הפורים המתקרב מביא איתו מדי שנה שימוש בנפצים ובצעצועים מסוכנים. הפרסום החדש קורא להימנע משימוש במכשירים מעין אלו, בשל השפעתם על החיילים והשבים לביתם.
הפרסום החדש שיוצג יעלה תחת הכותרת "כשאתם זורקים נפצים - אתם זורקים עלינו", כאשר המסר המרכזי העומד מאחוריו מבקש מהציבור מידה של אמפתיה והתחשבות. שימוש בצעצועים מסוג זה מחזיר רבים, באחת, לשדה הקרב. הקמפיין הוא יוזמה פרו בונו, כלומר בהתנדבות מלאה, מצד קבוצת פובלסיס, על ידי גליקמן שמיר סמסונוב. ההאשטאג שיצורף לפרסומים הרלוונטיים הוא #לא_זורקים.
עוד ב-
עם המשתתפים בהתנדבות נמנים בין היתר אלכס שולץ, כוכב רשת שנלחם במלחמת חרבות ברזל, רועי הראל, כוכב רשת, נלחם במלחמת חרבות ברזל וירדן גרוס שנלחם במלחמת חרבות ברזל. בנוסף, אוהד נבון ("אוהד הנווד"), כוכב רשת, השתתף במלחמת חרבות ברזל וכן עידו ברלד, נלחם בלבנון. גם קובי אטיאס שנלחם במלחמת שלום הגליל ומתן נחמני שנלחם במלחמת לבנון השנייה משתתפים בקמפיין.
קרדיטים:
משנה למנכ"ל וסמנכ"ל קריאייטיב: עדי ברונר
מנהל קריאטיב: אורי אגמון
קריאטיב: אבנר רסל
סוכנות התוכן C: אורי שטודן
במאי ועורך: עידו ברקן
JELLY PRODUCTION
צלם: עידו ברלד
מפיקה בפועל פובליסיס: נטע פרץ
קריינות: הדר מרקס
קרדיטים:
משנה למנכ"ל וסמנכ"ל קריאייטיב: עדי ברונר
מנהל קריאטיב: אורי אגמון
קריאטיב: אבנר רסל
סוכנות התוכן C: אורי שטודן
במאי ועורך: עידו ברקן
JELLY PRODUCTION
צלם: עידו ברלד
מפיקה בפועל פובליסיס: נטע פרץ
קריינות: הדר מרקס
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה