השוק

לרגל יום האישה הבינלאומי: בנק מזרחי טפחות מקדם עסקים בהובלה נשית

לאחר שהקים את מתחם העסקים כתום.ישראל, על מנת לסייע לבעלי עסקים מהצפון והדרום ואת כתום.מילואים, המסייע לעסקים בבעלות חיילי מילואים, מגיע כעת כתום.ישראלית – מתחם עסקים בהובלה נשית, לקדמת הבמה
מערכת ice | 
בנק מזרחי טפחות (צילום shutterstock, freepik)
זירת כתום.ישראלית, כוללת מעל ל-100 עסקים בבעלות נשית ובמגוון רחב של תחומים: נדל״ן, ראיית חשבון, עיצוב סטיילינג וצילום, תכשיטים, אופנה ,טיפולים אלטרנטיביים, אפייה ובישול ועוד. לכל בית עסק הוקם עמוד באתר ובו פרטי העסק, פרטי קשר וקישור לאתר האונליין/העמודים של בית העסק ברשתות החברתיות - פייסבוק ואינסטגרם.
מזרחי טפחות יפרסם ויקדם את זירת העסקים הייחודית בערוצי המדיה השונים, ויזמין את כלל לקוחות הבנקים להיכנס למתחם ולרכוש מוצרים ושירותים מעסקים בבעלות נשית. מתחם כתום.ישראלית פתוח גם לבעלות עסקים שאינן לקוחות הבנק, באמצעות רישום פשוט וקל במתחם.
מתחם כתום.ישראלית הינו מהלך משלים נוסף לזירת העסקים הייחודית, כתום.ישראל וכתום.מילואים, שהקים הבנק על רקע מלחמת חרבות ברזל, על מנת לסייע לבעלי עסקים  שעסקיהם נפגעו כתוצאה ממלחמת חרבות ברזל. 
מתחם כתום.ישראל מאגד למעלה מ-300 בתי עסק מהדרום והצפון וכן עסקים שבעליהם גויסו למילואים בצווי 8. מאז הקמתו לפני מס׳ חודשים ועד היום, חיבר הבנק את העסקים במתחם, למאות אלפי ישראלים באמצעות האתר ובאמצעות משאיות כתום.ישראל אשר חרשו את ישראל עם מיטב התוצרת והשירותים של עסקים אלו.
לדברי תרי ישכיל, סמנכ"לית השיווק והפרסום במזרחי-טפחות: "נשים יזמיות ומובילות עסקים הן כוח משמעותי וחשוב בכלכלה הישראלית ואנו כבנק מוביל בחרנו לתת במה לעסקים אלו במגוון דרכים, ולקדם המשך התפתחותם וצמיחתם״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה