השוק

באטמ מדווחת על זינוק של 11.7% במכירות; גידול בהכנסות החברה

חברת הטכנולוגיה המתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה, דווחה על תוצאותיה הראשוניות. ההכנסות עומדות על כ-122.8 מיליון דולר. יחידת הסייבר זכתה בהזמנות רב-שנתיות בסכום כולל של כ-32.4 מיליון דולר. המנכ"ל מוטי נגר: "גאה במה שהשגנו, על אף סביבת מאקרו מאתגרת"
מערכת ice |  1
מוטי נגר באטמ (צילום אביתר נגר)
באטמ, חברת טכנולוגיה המתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה, דווחה על תוצאותיה הראשוניות לשנת 2023, לתקופה שהסתיימה ב-31 לדצמבר 2023. ·החברה השלימה וערכה בחינה פנימית של כל הפעילויות העסקיות שלה במטרה למקד את הקבוצה בפעילות הליבה שלה בתחומי הרשתות, הסייבר והדיאגנוסטיקה וזאת תוך כדי הצגת השיפורים הארגוניים.
המכירות, בהשוואה לשנה קודמת שהסתיימה ב-31 לדצמבר 2022, עלו ב-11.7% בנטרול המכירות ממוצרים הקשורים לקורונה. הגידול בהכנסות וב-EBITDA המותאמת נובעים בעיקר מתוצאות טובות וביצועיה של חטיבת הסייבר. החברה זכתה בשני חוזים לחמש שנים מחברת NGA 911 LLC, שהינה ספקית מובילה בתחום השירותים של קישוריות חירום בצפון אמריקה.
החברה ממשיכה להתקדם בביצוע הפרויקטים עם הלקוחות CEMEX ו-CityFibre. החברה ערכה ניסויי היתכנות עם מספר לקוחות פוטנציאליים ברחבי העולם, כולל מפעילי תקשורת Tier 1. החברה יצרה שיתוף פעולה אסטרטגי בכדי להגדיל את היקף המכירה והשיווק ב-EMEA. החברה השיקה גרסה חדשה של Edgility, הכוללת שידרוגים משמעותיים של פיצ'רים.
יחידת הסייבר זכתה בהזמנות רב-שנתיות בסכום כולל של כ-32.4 מיליון דולר מלקוח בטחוני ממשלתי. היא ממשיכה בפיתוח פתרונות הצפנה מתקדמים הכוללים אינטגרציה של פתרונות קוונטיים תוך התמקדות בהרחבת ההיצע במטרה לחדור לשווקים נוספים.  בהתאם לאסטרטגיה החדשה שבחרה החברה, חטיבת הדיאגנוסטיקה כוללת את כל פעילויות מכשירי הדיאגנוסטיקה והריאגנטים בקבוצה
מכירות מוצרי הדיאגנוסטיקה עלו בכ-20.8% בהשוואה לשנה שקודמת, בנטרול תרומת המכירות הקשורות למוצרים שנמכרו לקורונה. העלייה היא כתוצאה מבסיס הלקוחות המורחב ופורטפוליו רחב של מוצרי דיאגנוסטיקה להפצה. בנוסף, החברה רשמה השקת דור החדש של מכשיר רצף גנטי (next-generation sequencing) בעל יכולות מתקדמות לריצוף ה-DNA ו-RNA.
 
מוטי נגר, מנכ"ל באטמ: "אני גאה במה שהשגנו בשנת 2023. על אף סביבה מאקרו כלכלית מאתגרת, הראנו צמיחה במכירות וגידול ב-EBITDA המתואמת, לרבות הביצועים יוצאי דופן בפעילות הסייבר. השקנו מספר מוצרים חדשניים בתחום הדיאגנוסטיקה והרשתות שזוכים לעניין רב והתקדמנו בפיתוח פתרונות פוטנציאלים העשויים להיות Game Changer ובמיוחד, ביצענו בחינה אסטרטגית מעמיקה שהביאה לגיבוש האסטרטגיה החדשה שלנו, שאותה התחלנו ליישם כבר במחצית השנייה של השנה".
"אסטרטגיה זו מתמקדת בהאצת הפעילויות שלנו, המבוססות על תחומי ליבת ההתמחות של הקבוצה, והתמקדות בשווקים עם אפשרויות צמיחה גבוהות. התהליך כרוך בשיפור האופן שבו אנו מתנהלים כעסק, תיעדוף של הקצאות ומשאבים, פעילות מיזוגים ורכישות פוטנציאליות. כבר עשינו מספר צעדים חשובים בתהליך זה ואני נרגש מההתקדמות שתהיה בשנת 2024. בהתאם לזאת, תוך הישענות על המאזן האיתן שלנו, אנו מסתכלים על העתיד בביטחון, ומצפים לדווח על ההתקדמות שלנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חברה מעולה. יש פוטנציאל
    שלמה 03/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתומחרת מאוד נמוך. מעריך שהמשקיעים יתעוררו ותטוס היום 12-15% לאור דוחות טובים ואופק צמיחה והתייעלות לחברה. בהצלחה
    סגור