שיווק ופרסום
יהודה לוי בקמפיין יוקרה חדש בשווי 4 מיליון שקל: מה יפרסם?
השחקן ומנחה הטלוויזיה יהודה לוי נבחר להיות פרזנטור של חברת הנדל"ן "אביסרור", לפרויקט הדגל של החברה בשדה דב: "אשירה"
חברת הנדל"ן אביסרור הודיעה היום (שני) כי בחרה בשחקן ומנחה הטלוויזיה יהודה לוי, להוביל כפרזנטור את פרויקט הדגל של החברה בשדה דב - "אשירה". צילומי הקמפיין בכיכובו של יהודה לוי יתקיימו בימים הקרובים, כשתקציב הקמפיין כולו צפוי לעמוד על כ-4 מיליון שקל.
הקמפיין שיכלול פרסום טלוויזיה, חסויות, שלטי חוצות, קמפיין דיגיטל ורשתות חברתיות, יעלה במהלך חודש אפריל הקרוב עם השקת הפרויקט היוקרתי, שייבנה על עתודת הקרקע האחרונה של צפון תל אביב. הפרויקט יכלול 406 יחידות דיור, החל מדירות 2 חדרים ועד דירות פנטהאוז מפוארות צמוד לחוף הים של תל אביב.
יורם אביסרור, מבעלי החברה: "אביסרור עומדת לפני אחד המהלכים החשובים שלה עם השקת פרויקט הדגל בצפון תל אביב. אנו שמחים לצרף את יהודה לוי, שנבחר להיות פרזנטור שלנו ולהוביל את הקמפיין להשקת הפרויקט. יהודה לוי אחד השחקנים האהובים ואהודים בכל בית בישראל עם ערכים של ביתיות, מקצועיות וכישרון גדול, המתאימים לערכים שלנו באביסרור ולכן מדובר בחיבור נכון לשני הצדדים".
יורם אביסרור, יהודה לוי, ג'קי אביסרור ואלי אביסרור (צילום: דיגו מילטרבג)
עוד ב-
בשבוע שעבר חשף יהודה לוי את התחביב החדש שלו - בישול. בסרטון ששיתף לוי שיתף ברשת החברתית אינסטגרם, גילה כי הוא סיים סדנת בישול בבית הספר לבישול 'אטיליו'.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.בונהחרטה 03/2024/15הגב לתגובה זו0 0תמשיכו לאכול לוקשיםסגור
-
1.וככה מוסיפים עוד 20 אש"ח לכל דירה (ל"ת)עומרי 03/2024/05הגב לתגובה זו0 0סגור