שיווק ופרסום

זוכה הישרדות נפצע בצילומי פרסומת ונזקק לטיפול רפואי

לא רק נהג מונית: טילטיל קוטף קמפיין מפתיע לרשת ביג שופ, אלא שבמהלך הצילומים נשפכו עליו דליי צבע שפגעו בעיניו ואוזנו, והוא פונה לבדיקה דחופה
מערכת ice | 
טילטיל בקמפיין ביג שופ (צילום אור גפן)
זוכה הישרדות לשעבר טילטיל (לירון אורפלי) נבחר להיות הפרזנטור של רשת ביג שופ והצטלם היום לקמפיין יחד עם כל המשפחה, לצד אשתו ורד ובתו תאיר. אלא שהצילומים הופסקו בדרמה עקב פגיעתו של הכוכב.
טילטיל ובני משפחתו מובילים את הקמפיין החדש "כל מבצע בצבע", ובסוף יום הצילומים, כחלק מצילומי הקמפיין - נשפכו על טילטיל דליי צבע, והוא נרטב מכף רגל ועד ראש. מסתבר שהצבע אמור היה להגיע רק אל גופו של טילטיל ולא אל פניו, אך ככל הנראה בשל טעות של עובד ההפקה, פגע הצבע בעיניו של טילטיל ובאוזנו.

צילום: אור גפן
טילטיל, שמרכיב מכשיר שמיעה, נזקק לטיפול רפואי על הסט, וחשש מאוד שמכשיר השמיעה שלו נפגע. הצילומים נקטעו באמצע וכוכב הישרדות פונה לטיפול דחוף אצל רופא אף אוזן גרון.

רונן טרוזמן סמנכ״ל ביג שופ וטילטיל. צילום: אור גפן
הצבעים נשפכו על טילטיל כחלק מקמפיין "כל מבצע בצבע" המאפשר לערבב בין פריטים שונים ממחלקות שונות ברשת. בנו של טילטיל, יוסי, נמצא בטירונות בצה"ל והיה חסר על סט הצילומים. טילטיל סיפר על הגעגועים אליו ושהוא מחכה לו כבר בבית שיסיים את הטירונות של חיל השריון.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה