24/7
נחתם הסכם לקידום הקו הכחול בנס ציונה ע''י שרת התחבורה
שרת התחבורה, ראש עיריית נס ציונה ומנכ"לית נתיבי איילון חתמו על הסכם לקידום הקו הכחול בנס ציונה
מחברים את נס ציונה למטרופולין תל אביב. שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי וראש העיר נס ציונה שמואל בוקסר חתמו הערב (יום שלישי) על מסמך העקרונות לקידום פרויקט הקו הכחול בנס ציונה. הקו, בעלות של 2.3 מיליארד שקלים, צפוי להתחיל לפעול בשנת 2027 ולקצר את זמני הנסיעה מנס ציונה ועד לצומת חולון, ל-27 דקות בלבד.
מרב מיכאלי, שמואל בוקסר, מיכל פרנק ואורלי שטרן
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מרב מיכאלי, ראש העיר נס ציונה שמואל בוקסר, מנכ"לית משרדה מיכל פרנק, ומנכ"לית חברת נתיבי איילון אורלי שטרן, חתמו היום (שלישי) על מסמך העקרונות לקידום נתיבי תחבורה למערכת הסעת המונים מהירה.
המהפכה בתחבורה הציבורית יוצאת לדרך ותאפשר תחבורה ציבורית יעילה, קיצור זמני הנסיעה וחיבור תושבי נס ציונה לערים השכנות. הקו הכחול הינו מערכת הסעת המונים חשמלית ומתקדמת שתפעל בצירי העדפה לאורך 46 קילומטרים, מצומת בילו, דרך רחובות, נס ציונה, ראשון לציון, בית דגן ועד צומת חולון.
תוואי הקו יכלול 16 תחנות מתקדמות בנס ציונה, שיסעו בנתיבי העדפה לתחבורה הציבורית וינגישו את מוקדי הביקוש המרכזיים בעיר: גן המייסדים, הקניותר, עיריית נס ציונה, גן הגיבורים, המכון למחקר ביולוגי, ישפרו סנטר ופארק המדע.
הקו יפעל באמצעות מערכת הסעת המונים חשמלית שתוכל להסיע עד 180 נוסעים, בתדירות של כל 5 דקות. קו זה יצטרף לרשת הסעת ההמונים במטרופולין תל אביב, הכוללת את הקו האדום, הסגול והירוק, הקו החום ורשת נתיבי העדפה "מהיר לעיר".
עוד ב-
תוואי הקו הכחול בנס ציונה יעבור בחלקה הדרומי של העיר, מצומת מדע ועד רחוב רבין, ובחלקה הצפוני של העיר, מרח' עמק השושנים ועד ראשון לציון. במקטעים אלה מתוכנן מסלול בלעדי לתחבורה ציבורית, לצד נתיבים לרכב הפרטי ושבילי אופניים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה