טלוויזיה

ירדן הראל משתפת בדמעות: "תזכירו לי לא לקרוא טוקבקים"

כשהיא במיטה לצד ילדיה, המגישה סיפרה בדמעות לאחר הפרידה מבן זוגה: ״הרגע הכי שקט והכי רועש של היום שלי בכל זאת, ובטח היום. כל המחשבות שלי, ההתפרקות אחרי שכל היום הצלחתי להחזיק ולאסוף את עצמי, זה קשה. הכל ביחד״. לצד זאת, שיתפה על הקללות מפעילים פרו פלסטינים: "תזכירו לי אף פעם לא לקרוא טוקבקים"
מערכת ice |  1
ירדן הראל (צילום אינסטגרם)
אחרי שהדוגמנית והשחקנית, שמגישה את התכנית "פותחים יום" בערוץ 13, ירדן הראל, פרסמה בסטורי שלה בחשבון האינסטגרם, אישור לכך שהיא ובן זוגה בתקופה האחרונה, הצלם מתן כהן, נפרדו, היא קמה אמש (שישי) למועקה גדולה ושיתפה שוב את עוקביה.
כשהיא במיטה לצד ילדיה, היא סיפרה בדמעות: ״הרגע הכי שקט והכי רועש של היום שלי בכל זאת, ובטח היום. כל המחשבות שלי, ההתפרקות אחרי שכל היום הצלחתי להחזיק ולאסוף את עצמי, זה קשה. הכל ביחד״. לצד זאת, שיתפה על הקללות מפעילים פרו פלסטינים: "תזכירו לי אף פעם לא לקרוא טוקבקים".
כזכור, היא כתבה לאחר הפרידה: "בתוך כל הכאב הגדול שכולנו נמצאים בו, מצאתן את הזמן גם לשאול מה שלומי ומה איתנו. אז קודם כל תודה ואני מעריכה את זה, כן, מתן ואני נפרדנו יש בינינו המון אהבה עכשיו ותמיד". 
כזכור, לאחרונה פורסם כי בעקבות פעולות ההסברה שלה, הציפו את האינסטגרם כמויות רבות של עמודים פיקטיביים שנפתחו תחת שמה של הראל, כשבאחד מהם למשל ישנה תמונת פרופיל של הראל, ובפרופיל עצמו כתוב: "אני עומדת עם פלסטין" ו"חופש לפלסטין".
 
הראל הצטרפה למפורסמים ומשפיענים רבים שלוקחים חלק בהסברה הישראלית הכל כך חשובה, בתקופות כאלו שבה אנו נאלצים להתמודד גם עם המלחמה וגם עם התעמולה השקרית והנלוזה של ארגון הטרור חמאס. נראה כי התחולל שינוי בתודעה של הישראלים, שהבינו שכל אחד מהם יכול לקחת חלק במלחמת ההסברה לעולם, ואכן הרשת מוצפת בתכני הסברה, כפי שלא היה מעולם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מהממת
    Tamar 03/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ירדן הראל... מגיע לך את כל הטוב שבעולם
    סגור