טלוויזיה

תפקיד חדש לאניה בוקשטיין: זו הסדרה בה לקחה חלק

השחקנית והזמרת הישראלית לוקחת חלק בעונה הרביעית של סדרת הדרמה המשודרת באפל TV ונקראת FOR ALL MANKIND, סדרה זו מספרת על המרוץ לחלל בין ארצות הברית ויריבתה רוסיה, אניה משחקת חוקרת חלל רוסיה
מערכת ice | 
אניה בוקשטיין (צילום רפי דלויה)
קצת גאווה ישראלית בימים אלה. אניה בוקשטיין לוקחת חלק בעונה ה-4 של סדרת הדרמה המוערכת של אפל TV ‏"FOR ALL MANKIND” הסדרה מספרת על המרוץ לחלל בין ארצות הברית ובין יריבתה הרוסית. אניה משחקת חוקרת חלל רוסיה לצד ורן שמידט.
תגובתה של אניה בוקשטיין: "בימים רגילים הייתי ממש מתרגשת וגאה לשתף את הפרוייקט הזה. אבל החיים הפוכים עכשיו. האמת אפילו לא ידעתי שזה שודר בסופש האחרון,  כי הראש במקומות אחרים. אז ברשותכם ובדיעבד משתפת אתכם ברגע משמעותי בשבילי ,מלפני שהכל  החשיך.  זאת הייתה חויה מיוחדת לשחק בסדרה מעולה כזאת לצד ורן שמידט הנפלאה."

אפל TV הוא שירות צפייה בשיטת OTT שהוכרז על ידי חברת אפל האמריקאית ב-2019 במהלך אירוע השקה מיוחד שנערך ב-25 במרץ בתיאטרון סטיב ג'ובס. השירות זמין ביותר מ-100 מדינות והושק באופן רשמי ב־1 בנובמבר 2019. ניתן לצפות בתוכני אפל TV פלוס באמצעות יישום הטלוויזיה של אפל, שזמין בפלטפורמות רבות ובהן Apple TV, Fire TV, Roku, Android TV, Google TV, סמסונג, LG, Vizio, סוני וקונסולות מסדרות פלייסטיישן ו-Xbox.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה