טלוויזיה

היועצת האסטרטגית תמי שינקמן: הסברה ישראלית עולה המון כסף

אתמול (שלישי) בערוץ 13, התראיינה תמי שינקמן, היועצת האסטרטגית אשר ניהלה בעבר את קמפיין גלעד שליט וסיפרה על האתגר שמביאה איתו היום הסברה ישראלית: "אנחנו מדברים על המון כסף"

מערכת ice | 
תמי שינקמן (צילום מסך רשת 13)
המלחמה הנוכחית דורשת לחימה גם בזירה ההסברתית בעולם, דבר שעולה הרבה כסף למשלם המיסים אך קריטי בימים אלו. אתמול (שלישי) בערוץ 13, התארחה תמי שינקמן, יועצת האסטרטגית אשר ניהלה בעבר את הקמפיין של גלעד שליט וסיפרה כי לצד היותה קריטית בימים אלו, הסברה ישראלית עולה הרבה כסף.
עוד סיפרה שינקמן כי לא כל ההסברה חייבת להיות בטיק טוק ואמרה כי: "הבעיה הכי רצינית אני חושבת שאנחנו צריכים לבוא ולהגיד על הסברה זה שהסברה היום על מנת להטמיע נרטיב חדש או אפילו אחר היא של המון המון כסף". עוד הוסיפה שינקמן כי "לכל פלטפורמה יש קהלי יעד אחרים, לפייסבוק יש קהלי יעד, לצורך העניין לטוויטר יש קהלי יעד, בטח ובטח לטיקטוק יש קהלי יעד ובפועל צריך להתאים קהלי היעד תכנים שמתאימים לאותם קהלים בהנחה שאנחנו רוצים להשפיע עליהם".  
כידוע, אתמול (שלישי) הודיע משרד החוץ, על השבתת פעילות ההסברה הישראלית בשל חוסר תקציב. לאור זאת, הפסיק המשרד את פעילותו בזירה ההסברתית ברשתות החברתיות בספרדית, פרסית ורוסית. יו"ר הוועדה ח"כ זאב אלקין ביקש באותו דיון להפנות כ-200 מיליון שקל לכל פעילויות ההסברה, ואמר כי: "אם יש כותרת לדיון הזה היא זו: מדינת ישראל החליטה בזמן הכי קריטי, במלחמה, להשבית את פעילות משרד החוץ. הסברה היא חזית מלחמתית. אני לא מאמין שאין לזה פתרון. זה כמו להגיד לצה"ל, אל תירה בנשק כי זה יקר".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה