קריירה ולימודים

הנוער מתגייס להסברה: זה המיזם שהכשיר מאות תלמידים

מיזם נוב''ה – נוער בחזית ההסברה, הוקם לזכר הנרצחים במסיבת הטבע ובמסגרתו מצטרפים מאות תלמידים לתגבור מערך ההסברה של מדינת ישראל

מערכת ice | 
מיזם נוב"ה (צילום דוברות משרד החינוך)
משרד החינוך בהובלת מינהל חברה ונוער, בשיתוף משרד התפוצות והמאבק באנטישמיות, משרד החוץ וארגון גשר חוברים יחדיו להכשרת וליווי בני נוער מתנדבים משכבות ט' עד י"ב. היעד: לתגבר את המאמץ ההסברתי של מדינת ישראל, באמצעות מיזם "נוב"ה – נוער בחזית ההסברה" ולזכר הנרצחים במסיבת הטבע נובה ב-7 באוקטובר.
בימים לא פשוטים אלו, שעה שמדינת ישראל נמצאת במלחמה ומתמודדת עם אתגר הסברה אשר הולך ומחריף מדי יום, חיזוק המערך הוא מתבקש. על רקע העובדה שבני נוער מעורבים ופעילים ברשתות החברתיות, הרי שמדובר בתוספת כוח משמעותית לחיזוק מערך ההסברה, להובלת שינוי בתודעה ובשיח העולמי ולשיפור תדמיתה של מדינת ישראל.
במסגרת ההיערכות, פורסם בשבוע שעבר פורסם קול קורא המזמין בני ובנות נוער דוברי שפות זרות ברמה גבוהה, להצטרף לנוב"ה. בשלב הבא, עברו המצטרפים הצעירים הכשרה וזכו לליווי מקצועי, מצד טובי המומחים בהסברה – והצטרפו לקבוצות פעילות על פי אזורים גאוגרפיים, כשהתכנים בהם נתונים לפיקוח מצד משרד החינוך והשותפים למיזם.
עד כה התקיימו שתי הכשרות שבהן השתתפו כ-800 בני נוער ומורים, הורים, ובעלי תפקידים ממערכת החינוך. עם סיום ההכשרות, החלה כאמור פעילות אינטנסיבית של בני הנוער ברשתות השונות תוך כדי ליווי ופיקוח. בהקשר הזה יש להוסיף כי על רקע בקשות רבות העולות מהשטח כבר מתוכננת הכשרה נוספת.
שר החינוך יואב קיש, שר התפוצות עמיחי שיקלי, מנכ"ל משרד התפוצות אבי כהן סקלי ואילן גאל דור, מנכ"ל גשר, ברכו את התלמידים על התנדבותם ומנהיגותם בעת זו, וציינו: "אנו גאים במעשה המנהיגות המשמעותי של בני הנוער הנפלאים שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה