טלוויזיה

דני קושמרו בבית ספר בעזה: "בחדר הסמוך מחסן תחמושת עם פצמ"רים"

מלחמת 'חרבות ברזל' חשפה ממצאים רבים המוכיחים כי ארגון הטרור חמאס מסתיר נשק רב בתשתיות אזרחיות. בכתבה לתוכנית 'אולפן שישי', הכתב דני קושמרו נכנס לעזה ומציג חדר נשק מחוץ לכיתת בית הספר: "תמיד אפשר בשיעור החופשי להתאמן עם איזה קלאץ' מפלסטיק, זה חומר לימודי"
 

מערכת ice |  2
דני קושמרו (צילום פלאש 90/ עבד רחים כתיב, אינסטגרם/ דני קושמרו)
המלחמה הנוכחית חשפה ממצאים רבים המוכיחים שארגון הטרור הרצחני חמאס משתמש בתשתיות אזרחיות לצורכי טרור. רק לפני שלושה ימים (שלישי), פורסם כי בית החולים 'שיפא' אשר ממוקם בעזה, מסתיר נשק רב ומאות מחבלים שברחו מישראל לאחר אירועי הטבח ב-7 באוקטובר. היום פרסם מגיש חדשות 12, דני קושמרו, קטע מכתבתו שתעלה הערב ב'אולפן שישי' בו הוא נמצא בבית ספר ברצועת עזה וחשף כי במרחק לא רב מהכיתה, נמצא חדר בו מאוחסן אמל"ח רב ללימוד התלמידים.
מגיש החדשות פרסם קטע מתוך כתבתו שתעלה הערב ב'אולפן שישי' בו הוא מראה כי מחוץ לכיתת לימוד בבית ספר, נמצא חדר שאר בו מאוחסנים כלי נשק רבים ביניהם פצמ"רים לצורכי לימוד התלמידים. "אנחנו בבית ספר, כיתת לימוד, לא יודע פוסטרים על גוף האדם, מעבדות, לוח, מיקרוסקופ שם. לא צריך לעשות הרבה, כל מה שצריך לעשות זה לצאת מהכיתה, לצעוד מטר אחד ובחדר הסמוך מחסן תחמושת עם פצמ"רים שם. בחדר ליד יש מחרטה לייצור רקטות ותמיד אפשר בשיעור החופשי להתאמן עם איזה קלאץ' מפלסטיק, זה חומר לימודי".
כאמור, איתור נשק רב של החמאס בתשתיות אזרחיות אינו נדיר בימים אלו. כבר אתמול (חמישי) חשף דובר צה"ל כי לוחמים איתרו מקום לייצור ואחסון אמל"ח וכלי טייס מאוישים בתוך דירות מגורים ובסמוך לבתי ספר בצפון רצועת עזה. מלבד כל אלו, דובר צה"ל דיווח כי איתר במתחם של תנועת נוער יותר מ-50 רקטות אשר מוכנות לשיגור לכיוון ישראל.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דני קושמרו
    יעלדניאל 11/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    האיש הזה עף על עצמו ברמות קשות ובמילה אחת נרקיסיסט. במקרה צפיתי בכתבה (צעקות) של דני דנון וגיא פלג. אדון קושמרו, כשגיא פלג צרח וטינף על ביבי מבחינתך זה היה בסדר, כשדני דנון פתח את פיו, התנפלת עליו שאינך מוכן לשמוע דברים שאינם נכונים. וזה המצב הקבוע בערוץ שלכם. גועל נפש דני דנון, מדוע אתה ממשיך להגיע לערוץ התרעלה הזה??
    סגור
  • בסיבוב הבא לא נהיה פה, בהצלחה
    גולנצ'יק 11/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תילחם עם החרדים והילדים של ביבי. מי יתן ותעבוד אצל שרה המדרובה יא סמרטוט רצפה
    סגור