טלוויזיה

התוכנית החדשה של כאן 11 נחשפת: מתי יתחילו השידורים?

כאן 11 מודיעים על תוכנית חדשה שנוצרה בעקבות ימי המלחמה ותתחיל את שידוריה כבר במוצאי השבת הקרובה בהובלתו של יגאל גואטה. במהלך התוכנית ינסה גואטה לסייע למאמץ המלחמתי בזירות השונות
שירה יום טוב | 
יגאל גואטה (צילום מתוך 'עובדה', באדיבות קשת)
עם הפנים קדימה לשגרת מלחמה, ערוצי הטלוויזיה יוצאים בימים האחרונים בפתרונות יצירתיים לטובת תוכן שאינו חדשותי, כדי להחזיר גם את סוגות הצפייה הקלילות יותר שחסרות בלוח השידורים כבר שבועיים וחצי.
בכאן 11 מודיעים היום על תוכנית דוקו-ריאליטי חדשה שתתחיל את שידוריה החל ממוצאי השבת הקרובה לאחר מהדורת החדשות. את התוכנית יוביל יגאל גואטה, ויביא באמצעותה סיפורי שטח רבים למסך, ממכלול הזירות שמתרחשות בימים אלה בעקבות המלחמה, גם בחזית וגם בעורף.
גואטה, האיש שתמיד נלחם למען האזרח הקטן, יוצא למסע בדרכים של מדינה במלחמה ובדרך הוא פוגש, משוחח ומחבר בין אנשים ומסייע בפתרון בעיות.
בכל תוכנית גואטה יציף בעיה ממנה סובלים אזרחים או חיילים וינסה להביא לפתרונה אם בעזרת המוסדות או בסיוע אנשים פרטים, גיבורי השבוע שמתנדבים ומחממים את הלב. הוא ישוחח עם תושבים בפרלמנטים שכונתיים בצפון או בדרום, ויצטרף לאומנים שמופיעים בפני קהל של משפחות מפונות, חיילים, מתנדבים ובמקלטים.
בתוכנית הראשונה גואטה נאבק יחד עם תושבי שכונה באשקלון שאין להם מרחב מוגן, משתתף בפרלמנט עם תושבי אשדוד, נפגש לשיחה על המלחמה והתקשורת עם שלומי אלדר ולסיום משוחח עם קובי אפללו שמופיע בפני משפחות החטופים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה