טלוויזיה

בית"ר ירושלים נוחתת בנטפליקס: צפו בטיזר הראשון של הסדרה

נטפליקס ישראל חשפה טיזר ראשון לקראת עליית הסדרה החדשה של יוצרי 'עספור', גיא עמיר וחנן סביון, 'באש ובמים', אשר עוסקת בימי 'פרשת הצ'צ'נים' של בית"ר ירושלים ותעלה בקרוב לאוויר
תום נחום | 
באש ובמים (צילום נטפליקס ישראל)
צמד היוצרים הישראלים חנן סביון וגיא עמיר יעלו בקרוב סדרה חדשה שתעלה בענקית הסטרימינג נטפליקס, כאשר יצא כעת טיזר ראשון לקראת הסדרה, זאת כשמונה חודשים אחרי ההודעה הראשונה שפרסמה נטפליקס ישראל על הסדרה שבדרך. מדובר בדרמה קומית ישראלית חדשה שתעלה בקרוב ושמה "באש ובמים". בסרטון שנטפליקס ישראל פרסמה צורף גם סרטון קצר למדי שלא מלמד יותר מידי בנוגע לסדרה החדשה - למעט העובדה שהסדרה תעסוק רבות בבית"ר ירושלים, כאשר ידוע שהנושא המרכזי יהיה 'פרשת הצ'צ'נים'.
 
 
סביון ועמיר נחשבים לצמד היוצרים הפוריים כשברזומה שלהם מופיעות סדרות וסרטים אשר כבשו את הטלוויזיה והקולנוע הישראלי, ביניהם הלהיטים: "מכתוב", "עספור", "פצועים בראש". למעשה יצירה אחרת של הצמד כבר נמצא בספריית נטפליקס. הקומדיה של מ-2018, "מכתוב".
בנוגע לסדרה הנוכחית. בנובמבר 2021 פורסם כי סביון ועמיר עובדים על סדרה העוסקת בתקופה הסוערת שעברה על בית"ר ירושלים ב-2013, כאשר הצטרפו אליה השחקנים הצ'צ'נים המוסלמים זאור סדאייב וג'יבראיל קדאייב, מה שעורר את זעמם של לא מעט מהאוהדים שלה והכניס את הקבוצה כולה לסחרור שיש שיגידו שעד היום היא לא הצליחה להתאושש ממנו.
נראה שבנטפליקס זיהו את פוטנציאל היצירה של הישראלים כאשר גם ליאור רז ואבי יששכרוף שיצרו את "Hit & Run" הישראלית-אמריקאית – אך דוברת האנגלית ברובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה