טלוויזיה

סתיו קצין חושפת את מעריציה: "שולחים לי מכתבי אהבה"

המתמודדת שהגיעה למקום השני ומאז לא מפסיקה להביע את מורת רוחה על כך שלא השיגה את הניצחון, מפרסמת פוסט סיכום לעונה - האם זיהינו נימת השלמה עם המקום השני?
שירה יום טוב | 
סתיו קצין (צילום מסך רשת 13)
סתיו קצין, אחת הדמויות השנויות במחלוקת בעונת האח הגדול האחרונה, משתפת פוסט סיכום מאוחר לעונה אותה סיימה במקום השני שהפתיע לא מעט מעריצים וגם אותה.
המתמודדת, סומנה מההתחלה כפוטנציאל ניצחון עם דמות צבעונית, קשירת קשרים מתוחכמת בין כתלי הבית ולא מעט פרובוקציות שעל אף הסערות שעוררו - בנו את דמותה כחלק מוביל בעונה. בסופו של דבר סיימה קצין את העונה במקום השני כשבשבועות מאז יצאה מפתח הבית, התבטאה לא מעט ביחס לניצחונה של יובל מעתוק, כשהיא גורסת שהיא עצמה היתה אמורה היתה לנצח וכי היא "עשתה את העונה".
כעת היא בוחרת לצאת בפוסט סיכום לחוויה שלה בבית, כאשר בזמן הזה צברה מאות מעריצים שאף דאגו להתרים עבורה סכום דומה לסכום הזכיה לאור העובדה שלא קטפה בסופו של דבר את הפרס.
קצין פנתה לעוקבים והתומכים הרבים שלה באינסטגרם, ולראשונה לא התייחסה בצורה דורסנית לזכיה של חברתה לבית, אלא הכריזה כי הזכיה שלה זה קהל המעריצים שלה.
קצין כתבה, "אהובות ואהובים שלי. כבר ימים של מחשבות שלא נגמרות על איך מסכמים את החודשים המטורפים האלה. הלוואי והייתה לי תשובה לענות לכם כשאתם שואלים אותי 'איך היה לך בבית הכי מצולם במדינה?' האמת שלפעמים אני בכלל לא בטוחה האם זה אמיתי או שאני סתם בעוד סרט מושלם על ברבי?
"כל רגע מחדש שובר את השיא של הרגע הקודם: היציאה מהבית, הפגישה עם הקהל, המפגש עם הילדים, הראיונות, המכתבי אהבה, הסלפים, התגובות הטובות והפחות, עוד ראיונות...
המקום השני של העונה פירטה את המחוות שזוכה להן ממעריציה, "אני פשוט מוקסמת ממכם, אתם מדהימים אחת אחת, אחד אחד! זה כלכך לא מובן מאליו איך שאתם אוהבים אותי דואגים לי, שואלים לשלומי, תומכים ברשתות, עושים עלי טיקטוק, עושים לייקים, מגיבים לי לסטורים, שולחים לי הביתה מתנות בלונים ומכתבי אהבה... תגידו זה אמיתי? כמה אהבה יש בכם? מרגישה ממש בחלום ורוד!
"בהזדמנות זו רוצה להודות לכל אחת ואחד מכם שנתן לי את הקול שלו והצביע בשבילי, תודה לכל מי שצחק איתי, בכה איתי, התרגש איתי, צעק לי, הרים לי מסוקים ובלונים והשאיר אותי בלי מילים, אתם הניצחון שלי!
"ובקשר לאלו מכם ששואלים אותי 'האם אני שלמה עם הדרך שלי?' אז לגמרי כן! אין שלמות גדולה יותר מלהיות אתה עצמך, כמו שהייתי אני - סתיו ברבי קצין, ואני אוהבת להקצין וורוד, אוהבת לצחוק ולהצחיק, וכמובן שתמיד אעמוד על העקרונות שלי - למענכם ולמעני, בדיוק כמו שעשיתי בבית האח.
"תומכים מדהימים שלי, האח הגדול, עם ישראל היקר - איך שהזמן טס, ראש השנה ויום כיפור כבר מאחורינו, פותחת שנה חדשה עם דף חדש, נקי וורוד, תודה רבה לכם! אני זכיתי... בכם!"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה